English

وزیر کشور:

سفرهای نوروزی اقتصاد خوبی برای ما رقم می‌زند

وزیر کشور گفت: امیدوارم مردم ایران سال آینده نوروز خوبی داشته باشند، مردم اهل سفر هستند و این سفر و دیدن مکان‌های جدید به انسجام اجتماعی کمک می‌کند و اقتصاد خوبی برای ما رقم می‌زند.

سفرهای نوروزی اقتصاد خوبی برای ما رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری موج، احمد وحیدی پس از بازدید از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، ‌ اظهار کرد: در افق چشم‌انداز سال ۱۴۰۱ پیش‌بینی‌مان بر این بود بتوانیم نزدیک به ۲۰ میلیون گردشگر در کشور داشته باشیم، اما الان تا این عدد فاصله زیادی داریم که باید تلاش کنیم این فاصله کمتر شود.

احمد وحیدی، وزیر کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی همچنین گفت: این نمایشگاه پیام‌های مهمی دارد؛ اولا این‌که اصالت ایران بزرگ ما را نشان می‌دهد و همچنین تنوع فرهنگ غنی و اصرار مردم بر حفظ اصالت و توانمندی‌هایشان و این‌که نشان می‌دهد فرهنگ ما پرنشاط است و این فرهنگ می‌تواند اقتصاد خُرد را مدیریت کند. این نمایشگاه نشان می‌دهد چقدر اینجا بازدید کنندگان پرشور و نشاطی که آمدند به این فرهنگ غنی علاقه‌مندند و ما افتخار می‌کنیم که این نمایشگاه توانسته این مسایل را به خوبی نشان دهد و هر سال قوی‌تر ظاهر می‌شود و اتفاق‌های خوبی را رقم می‌زند.

وزیر کشور سپس درباره تدبیر دولت برای رونق سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ اظهار کرد: امیدوارم مردم ایران سال آینده نوروز خوبی داشته باشند و نذورات آسمانی، طبیعت زیبایی را برای مردم رقم بزند. مردم ما اهل سفرند و این سفر و دیدن مکان‌های جدید به انسجام اجتماعی ما کمک می‌کند و اقتصاد خوبی برای ما رقم می‌زند و امیدوارم سفرهای ایمن و کم خطری را با رعایت همه اصول سفر و راهنمایی ورانندگی برای خود و خانوادشان رقم بزنند.

 

بیشتر بخوانید:

اقوام در ایران مزیت بزرگی محسوب می شوند / گردشگری ظرفیت بزرگی برای دیپلماسی عمومی و انقلابی ایران است

نشست استانداران با وزرای میراث‌ فرهنگی و کشور

قرارگاه جهادی توسعه روستایی در وزارت کشور ایجاد شده است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه