English

آیت الله خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه تهران؛

سقوط رژیم ۵۷ ساله پهلوی، قدرت خدا بود که به دست مردم اجرا شد

خطیب نماز جمعه تهران گفت: سقوط رژیم ۵۷ ساله پهلوی، قدرت خدا بود که به دست مردم اجرا شد، رژیمی که ۵۷ سال دین، مردم، اخلاق، عفت و آزادی ستیزی کارش بود به دست مردم نابود شد.

سقوط رژیم ۵۷ ساله پهلوی، قدرت خدا بود که به دست مردم اجرا شد

به گزارش خبرگزاری موج، نماز جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد.

خطیب نماز جمعه تهران در فرازی از خطبه ها با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب گفت: جلوه‌های قدرت خدا را از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون دیده‌ایم و ۴۴ سال تجربه کردیم؛ سقوط رژیم ۵۷ ساله پهلوی، قدرت خدا بود که به دست مردم اجرا شد. رژیمی که ۵۷ سال دین، مردم، اخلاق، عفت و آزادی ستیزی کارش بود به دست مردم نابود شد.

خطیب نماز جمعه تهران اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا ایران را جزیره امن نامید، این قدر آنها مطمئن بودند. طاغوتی ها در خاطرات خود نوشتند که ما همانند برف آب شدیم، این قدرت خدا بود و دلها را متوجه سقوط این رژیم سیاه کرد و آنها غافلگیر شدند.

خاتمی افزود: اگر دشمنان فکر می‌کردند که انقلاب به اینجا می‌رسید، تردیدی در حمله نظامی نمی‌کردند؛ آمریکا در ۵۰ سال اخیر به ۲۵ کشور جهان حمله مستقیم و غیرمستقیم کرده است، آنها کور و کر شدند و این بذر انقلاب گرفت و به حمدالله اکنون نهال نیست و درختی تنومند است، درخت تنومندی که دشمنان حتی قدرت تحریک و حرکت یک برگ آن را ندارند.

وی با اشاره به جنگ تحمیلی یاد آور شد: هشت سال دنیای استکبار توسط نوکری مثل صدام با ایران جنگید، شهرهای ما را بمباران می‌کرد، اما قدرت خدا، کاری کرد که صدام ذلیلانه به دار مجازات آویخته شد.

خطیب جمعه تهران یادآور شد: جیمی کارتر رییس جمهور وقت آمریکا شش ماه مخفیانه برای نجات گروگان‌های آمریکایی برنامه ریزی کرد، اما هواپیمای آنها در صحرای طبس نابود شد و به تعبیر امام ریگ‌ها سربازان خدا شدند، این در حالی بود که حتی شخصیت اول کشور هم از این واقعه خبر نداشت که توطئه در کار است، این کار خدا بود. امام راحل عظیم‌الشأن بارها فرمود دست خدا پشت سر این انقلاب است.

آیت الله خاتمی بیان داشت: خداوند دشمنان شما را بیچاره کرد، خدای سال ۱۴۰۱ همان خداست، اگر با خدا باشید خدا یاری و کمک می کند. دشمنان انقلاب هر کاری توانستند برای سقوط نظام انجام دادند، شیطنت‌ها و توطئه حدود ۱۲۰ روزه اخیر آنان در جنگ با نظام با همدلی مردم خنثی شد.

 

بیشتر بخوانید:

امت اسلامی با وحدت کلمه و انسجام راه خود را ادامه خوهند داد

دنیای کفر با توهین به مقدسات نشان داد از اسلام وحشت دارد

سپاه نقطه قوت در اقتدار ایران در جنگ سخت و نرم است

حضرت فاطمه زهرا (س) عامل وحدت مسلمانان جهان است/خلیج فارس برای ایران بوده و خواهد بود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی