English

رئیس جمهور:

کوچکترین فساد در ادارات پذیرفته نیست

رئیس جمهور در جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان گفت: کوچکترین فساد، پارتی بازی و روابط ناسالم در ادارات پذیرفتنی نیست، فساد سیستم اداری را در نظر مردم ناکارآمد نشان می‌دهد.

کوچکترین فساد در ادارات پذیرفته نیست

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران امروز وارد شهرستان بهارستان شد و از برخی پروژه های شهرستان بازدید و همچنین در جلسه شورای اداری شرکت کرد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جمع مردم بهارستان اظهار کرد: افتخار بزرگی است که امروز در جمع شما حضور دارم، مردم این شهرستان مردمانی دلداه به نظام و اهل بیت هستند.

وی گفت: اولین نکته ای که باید عرض کنم این است که ثرمایه عظیم که عبارت است از ایمان به خدا، انقلاب بودن و ایستادگی بر ارزش ها است را باید حفظ کرد.

رئیس جمهور بیان کرد: نکته بعدی اینکه بهارستان یک شهریتانی است با تراکم جمعیت که از بخش های مختلفی از کشور گرد هم آمدند، اما نه مردمی که بار بر مردم تهران بشوند بلکه بار تهران را هم به دوش می کشند، امروز در این منطقه مردمی داریم که کارشان تولید است و این افتخار برای منطقه است.

آیت الله رئیسی افزود: آماری که از شهرستان داریم آمار خوبی از کار و تلاش است که زن و مرد در این منطقه اشتغال و تولید را پیشه خود کرده اند که این از ویژگی های این منطقه است.

وی گفت: برای رونق این تولید حتما دولت باید کمک کند که همین همت و دسترنج شما بتواند ارتقاع پیدا کند که هم افراد بیشتری مشغول به کار شوند و هم کار توسعه پیدا کند.

رئیس جمهور افزود: خدمات شهری به میزان جمعیت در این منطقه نداریم، اولین طرحی که دیدیم بیمارستانی است که چند سال قبل باید فعالی می شد اما هنوز مردم چشم انتظار هستند، مقرر گردید با سرعت کار این مرکز پیش رود تا نیاز مردم منطقه به مراکز درمانی برطرف شود، تاکید من این بود که با سرعت پیش رود و من قول گرفتم که یک ساله مردم بهارستان شاهد برطرف شدن بخش اول این مرکز باشند.

 

ضرورت احداث ۱۵۰ کلاس در س در شهرستان بهارستان

 

آیت الله رئیسی گفت: من از خانواده‌های پرجمعیت این منطقه تشکر می‌کنم که پشتوانه بزرگی برای کشور و از برکات الهی برای ماست. این جمعیت ارزشمند جوان و نوجوان سرمایه‌های کشور هستند. البته در این منطقه مرکز آموزشی به اندازه جمعیت نیست و حداقل به ۱۰ تا ۱۵ مدرسه نیاز است که قرار شد با سرعت و پیش از یک سال آینده ۱۵۰ کلاس درس در منطقه بهارستان ایجاد شود.

وی بیان کرد: دختران و پسران این منطقه که خانواده‌هایی دلداده به انقلاب دارند باید بتوانند با آرامش و با امکانات خوبی تحصیل کنند. تأسیس مراکز ورزشی هم در همین راستا در دستور کار دولت برای بهارستان قرار دارد.

رئیس جمهور با بیان این‌که لازم است طرح‌های ضروری بهارستان سریعاً دنبال شود، اظهار کرد: طرح‌های مربوط به رونق تولید، توسعه راه‌های ارتباطی و بهبود امر کشاورزی باید انجام شود تا بار دیگر که برای عرض سلام خدمت مردم بهارستان رسیدیم شاهد مرتفع شدن این نیازهای اولیه با همکاری خود مردم بهارستان باشیم.

 

احیای ۳ هزار واحد تولیدی

 

وی با اشاره به تلاش برای ایجاد اشتغال در کشور بیان کرد: در طول دوره فعالیت دولت سیزدهم ۳ هزار واحد تولیدی تعطیل یا نیمه‌تعطیل به چرخه تولید برگشته است و تمام تلاش ما این است که در کالای اساسی و سفره خود نیازمند خارج کشور نباشد و می‌شود کاری کرد که در کالاهای اساسی نیازمند بیگانه نباشیم و برای این امر گام‌هایی برداشته و برنامه‌ریزی انجام شده است.

آیت الله رییسی با بیان این‌که مشی من رفتن به میان مردم و شنیدن سخنان آنان است، تاکید کرد: باید به میان مردم رفت و سخنان آنان را شنید و این افتخار من است که در بین مردم باشم و سخنان و مطالبات آنان را بشنوم. می‌شود در تهران نشست و نامه‌ها را خواند اما این کافی نیست و معتقدم باید همه دولت و وزرا در میان مردم بیایند و حرف‌شان را بشنوند.

وی افزود: نوکری مردم افتخار ماست. این نکته را به مسئولان هم گفته‌ام که در ادارات و سازمان‌ها هم برای گره‌گشایی و حل مسائل مردم نباید از هیچ کوششی دریغ شود و مردم هم باید احساس کنند که کارشان انجام می‌شود و البته از هر ارتباط ناشایستی در انجام امور مردم باید پرهیز شود.

 

دست رانتخواران را قطع خواهیم کرد

 

رئیس جمهور تاکید کرد: بنای دولت در همه حوزه‌ها  این است که دست افراد سودجو و رانت‌خوار و کسانی که می‌خواهند به بیت‌المال و حقوق مردم و ثروت‌های کشور دست‌اندازی کنند، قطع کند و خواهیم کرد. یقین داریم به این سخن سردار سلیمانی که «ما می‌توانیم». برخی ممکن است بگویند مگر می‌شود؟ قدرت‌های خارجی تحریم و تهدید و محدودیت ایجاد می‌کنند اما نگاه ما به تصاویر شهدا و خانواده‌های آنان و نوجوانان و جوانانی است که مثل کوه پشت کشور ایستاده‌اند و در همین چند ماه اخیر هم نشان دادند پای نظام و انقلاب و ارزش‌ها هستند و دشمن را ناامید کردند.

آیت الله رئیسی با بیان این‌که باید به این مردم افتخار کرد که در همه این چهل سال نشان دادند پای انقلاب و نظام هستند، گفت: این چند ماه هم مردم ثابت کردند اجازه نمی‌دهند دشمنان برای ملت ایران فتنه و توطئه کنند و این عرصه، برای جولان دشمنان آماده شود. باید از بانوان تقدیر کرد که دشمن را ناکام کردند و محاسبات آنان را بار دیگر غلط از آب درآوردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن فکر می‌کرد ملت و مردم ایران مثل ملت و مردم کشورهای دیگر هستند و می‌تواند فتنه کند در صورتی که مردم ایران بابصیرت و شهید داده هستند و اهل ایستادگی هستند و اجازه نقشه‌کشیدن دشمنان برای ایران را نمی‌دهند.

 

بیشتر بخوانید:

سفر رییس جمهوری به شهرستان بهارستان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی