English

دقایقی پیش؛

رئیس جمهور وارد کردستان شد

آیت الله رئیسی در دور دوم سفرهای استانی، دقایقی پیش وارد کردستان شد.

رئیس جمهور وارد کردستان شد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که در دور دوم سفرهای استانی، دقایقی پیش وارد کردستان شد، قرار است در این سفر، مرحله دوم طرح آب‌رسانی به سنندج را افتتاح کند.

با پایان عملیات اجرایی این طرح که با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید، آب شرب با کیفیت در اختیار مردم سنندج قرار می‌گیرد.

در این سفر، چند تن از وزرا و اعضای هیئت دولت، آقای رئیسی را همراهی می‌کنند.

بازدید از طرح‌های عمرانی، حضور در نشست علما و نخبگان و دیدار عمومی با مردم، از جمله برنامه‌های دیگر سفر رئیس جمهور به استان کردستان است.

گفتنی است، سخنگوی دولت، روز سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: چند سالی است که آب مخزن سد قشلاق سنندج به‌ علت تغذیه‌گرایی، دچار تغییر در طعم و بو شده و این موضوع، نارضایتی مردم را به دنبال داشته است تا اینکه تصمیم بر این شد برای رفع این مشکل، آب از سد آزاد به‌طور مستقیم به سنندج برسد.

بهادری جهرمی، تصریح کرد: طرح آب‌رسانی سنندج از بهمن سال ۱۳۹۹ آغاز شد. آب شرب سنندج از اولویت‌دارترین طرح‌های کشور در دولت سیزدهم قرار گرفت که اکنون با یک کار جهادی و شبانه‌روزی آماده افتتاح است. با بهره‌برداری از این طرح، هر سال امکان ۵۷ میلیون متر مکعب آب‌رسانی به مرکز استان کردستان ایجاد شده است تا مردم از آب شرب با کیفیت و پایدار بهره‌مند شوند. طراحی، ساخت، نصب و راه‌اندازی این طرح به‌طور کامل به‌دست متخصصان و کارشناسان ایرانی و تولیدکنندگان داخلی انجام شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه