English

قاضی پور در گفتگو با موج:

دولت باید زودتر از شیوع کرونا در کشور هشدار می داد

عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت:دولت باید زودتر از شیوع کرونا در کشور هشدار می داد.ا

دولت باید زودتر از شیوع کرونا در کشور هشدار می داد

نادر قاضی پور عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، با اشاره به اقدامات دولت برای مقابله با شیوع کرونا در کشور، اظهار داشت: پیشگیری از شیوع این بیماری باید با همت کل مردم انجام شود.

وی با بیان اینکه در دین اسلام هم به نظافت و پاکیزگی تاکید شده است،  ادامه داد: باید با رعایت اصول اولیه بهداشتی و تبعیت از فرامین متخصصین  امر از شیوع این بیماری پیشگیری کنیم نه اینکه به جنجال آفرینی های یکسری کانال و شبکه های معاند توجه کنیم چرا که این شبکه ها در جهت تضعیف روحیه مردم کار می کنند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: هرساله تعداد مرگ و میر بر اثر سکته و آنفولانزا  در کشور رقم بسیار بالایی دارد اما  چون آقایان کرونا را زیادی تبلیغ کردند یک وحشتی در میان مردم اتفاق افتاد.

هشدار شیوع کرونا باید زودتر داده می شد

قاضی پور با بیان اینکه دولت باید زودتر از شیوع کرونا در کشور هشدار می داد، افزود: از سردار جلالی رییس سازمان پدافند غیر عامل می خواهم در مورد این موضوع توضیح دهد که آیا شیوع این ویروس جنگ بیولوژیک است یا خیر،  تا مردم آگاه شوند.

وی با اشاره به شیوع بیماری از شهر قم، تصریح کرد: می گویند به دلیل حضور 80 طلبه چینی در قم این اتفاق افتاده است در حالی که هزاران تاجر از شهرهای مختلف ایران به چین سفر داشتند.

عضو فراکسیون ولایی مجلس در پایان با بیان اینکه معتقدم اگر منشا شیوع این بیماری قم بود باید محدودیت ایجاد می شد، خاطر نشان کرد:  در گذشته تولیت مرجعیت تشیع نجف بود اما در حال حاضر قم این مسولیت را بر عهده دارد لذا شبکه های معاند می خواهند به شهر قم ضربه بزنند و مرجعیت را به عراق بازگردانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه