English

اختصاصی موج؛

شکایت زنگنه از یک نماینده مجلس وارد دانسته شد/ پرونده محمود صادقی همچنان در دست بررسی است

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: شکایت وزیر نفت از یک نماینده مجلس وارد دانسته شد.

شکایت زنگنه از یک نماینده مجلس وارد دانسته شد/ پرونده محمود صادقی همچنان در دست بررسی است

محمد جواد جمالی نوبندگانی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، اظهار داشت: صبح امروز با حضور بیژن زنگنه وزیر نفت، شکایت وی از آقای هدایت الله خادمی نماینده ایذه مبنی بر وجود کارت خوان در دفتر وزیر و همچنین موضوع مشکلات پتروشیمی ها بررسی شد.

وی افزود: در موضوع کارت خوان، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به این نتیجه رسید که اظهارات نماینده مجلس در حوزه وظائف نمایندگی نبوده و به همین دلیل پرونده به دادگاه ارجاع شد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان متذکر شد: همچنین در خصوص مسائلی که در رابطه با پتروشیمی ها از سوی آقای خادمی مطرح شده بود، هیات نطارت اعلام کرد که این اظهارات در راستای انجام وظائف نمایندگی بوده و نیازی به بررسی در دادگاه و دستگاه قضایی نیست.

جمالی نوبندگانی در پاسخ به پرسش خبرنگار موج مبنی بر اینکه پرونده شکایت شورای نگهبان از محمود صادقی به کجا رسید نیز گفت: امروز سرپرست حقوقی و قوانین شورای نگهبان نیز در جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص شکایت از آقای صادقی حضور یافت و اعلام کرد که مانند بسیاری از جاهای دیگر، ممکن است عده ای با جعل عنوان شورای نگهبان به دنبال سوء استفاده باشند و شورای نگهبان با این افراد جاعل به شدت برخورد کرده و می کند.

وی افزود: سرپرست حقوقی و قوانین شورای نگهبان همچنین در این جلسه تاکید داشت که آقای صادقی نباید این موضوع را در فضای مجازی مطرح می کرد و باید مستندات خود را به شورای نگهبان ارائه می داد تا برخورد قانونی صورت گیرد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: بالاخره مقرر شد تا شهودی که آقای صادقی به مجلس معرفی کرده است، به شورای نگهبان مراجعه و شواهد خود را بیان کنند و پس از آن، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نظر خود را اعلام خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه