English

نکته جالب و مهم در تصویرسازی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب/ پرچم انقلاب در دست بانوان است

رهبری معظم انقلاب اسلامی امروز بیانیه بسیار مهمی را در آغاز پنجمین دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی خطاب به جوانان منتشر فرمودند که نکات حائز اهمیت بسیاری دارد.

نکته جالب و مهم در تصویرسازی بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب/ پرچم انقلاب در دست بانوان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پس از چند روز انتظار، بیانیه بسیار مهم رهبری عظیم الشان انقلاب اسلامی که به بیانیه گام دوم انقلاب معروف شده است، منتشر شد.

به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود جمهوری اسلامی به فصل جدیدی از زندگی، حضرت آیت الله خامنه‌ای در بیانیه‌ای مهم و راهبردی با تشکر از حضور سرافرازانه و دشمن‌شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به تبیین ویژگی‌های مسیر پر افتخار پیموده شده در چهل سال گذشته و برکات خیره‌کننده انقلاب اسلامی در رساندن ایران عزیز به جایگاه شایسته ملت پرداختند و با تأکید بر امید واقع‌بینانه به آینده و نقش بی‌بدیل جوانان در برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمانها، خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران مقتدر، الزامات این جهاد بزرگ را در ۷ سرفصل اساسی بیان کردند.

نکته جالب در تصویرسازی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری برای خبر این بیانیه است.

در تصویر فوق، اقشار مختلف مردمی از جمله روحانیت، بسیجیان، کارگران، پزشکان و پرستاران، مهندسان، ورزشکاران، فرهنگیان، هنرمندان، دانشجویان و ... دیده می شوند.

اما نکته قابل توجه پرچمداری کاروانی است که پشت سر مقام عظمای ولایت حرکت می کنند. پرچم این کاروان نمادین در دستان یک بانوی محجبه قرار دارد.

این تصویرسازی توجه ویژه مقام معظم رهبری به جامعه بانوان کشور را نشان می دهد و ثابت می کند که معظم له برای ساختن ایرانی آباد و آزاد نقش مهمی را بر عهده بانوان متصور می دانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه