English

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد؛

تصمیم گیری در مورد برخورد با وزیر ارشاد در نخستین جلسه کمیسیون فرهنگی/ تک خوانی خواننده زن خلاف شرع است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تک خوانی خواننده زن خلاف شرع است، گفت: در مورد تخلف وزیر ارشاد در نخستین جلسه کمیسیون فرهنگی تصمیم گیری می شود.

تصمیم گیری در مورد برخورد با وزیر ارشاد در نخستین جلسه کمیسیون فرهنگی/ تک خوانی خواننده زن خلاف شرع است

حجت الاسلام احمد سالک در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری موج، درباره تک خوانی خواننده زن در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: زمانی که این مسئله را شنیدم و فیلم تک خوانی خواننده زن را دیدم، بسیار ناراحت شدم. به همین دلیل بلافاصله تلاش کردم تا با وزیر ارشاد تماس گرفته و به وی تذکر دهم که متاسفانه به وی دسترسی پیدا نکردم.

وی افزود: به همین دلیل با معاون وزیر ارشاد آقای انتظامی صحبت و به وی اعتراض کردم. متاسفانه انتظامی فقط توجیه می کرد و حتی می گفت که تک خوانی نبوده و جمع خوانی بوده است و این برنامه نیز برای عده ای معدود اجرا شده و کسی که فیلم را پخش کرده، تخلف کرده است!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به این مطلب که فیلم تک خوانی خواننده زن در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر به صورت مستقیم از صدا و سیما و شبکه نمایش پخش شده است، گفت: به انتظامی گفتم که این توجیحات به هیچ عنوان قابل قبول نیست و حتی به وی یادآور شدم که در دولت نهم چند مورد تک خوانی در قزوین و بوشهر رخ داد و بلافاصله از سوی وزارت ارشاد با متخلفان برخورد شد.

سالک تصریح کرد: متاسفانه تک خوانی خواننده زن این بار در حضور وزیر ارشاد و معاونان وزارتخانه و در یک جمع وسیع با حضور محرم و نامحرم انجام شده و به طور قطع این اقدام خلاف شرع است.

وی افزود: کسانی که این اقدام را انجام دادند هم ارزش های اسلامی را زیر پا گذاشتند و هم در ایام دهه مبارک فجر، به بهانه برگزاری جشن پیروزی انقلاب، به ارزش های انقلاب و خون شهدا دهن کجی کردند.

سالک تاکید کرد: به طور قطع وزیر ارشاد و معاونان وزیر باید پاسخگوی کار خلافی که انجام داده اند، باشند و هیچ توجیهی قابل قبول نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که واکنش مجلس به این رفتار خلاف شرع چه خواهد بود؟ گفت: به طور قطع در جلسه روز یکشنبه کمیسیون فرهنگی مجلس موضوع را بررسی و خودم پیش قدم می شوم تا با وزیر برخورد شود. زیرا این موضوع به طور قطع با اطلاع مدیران ارشد وزارتخانه و مدیران برگزاری جشنواره فیلم فجر و معاونان وزیر بوده و نمی توانند ادعا کنند که ما از موضوع  خبر نداشتیم و تنها یک گروه تئاتر به صورت خودسر این کار را انجام داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه