English

متهم حادثه کشتار کرایسچرچ نیوزیلند، به اقدام تروریستی نیز متهم شد

پلیس نیوزیلند متهمِ حمله به نمازگزاران در دو مسجد در کرایسچرچ نیوزیلند را که منجر به مرگ 51 نفر شد را به اقدام تروریستی نیز متهم کرده است.

متهم حادثه کشتار کرایسچرچ نیوزیلند، به اقدام تروریستی نیز متهم شد

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از ینی شفق، روز سه شنبه(31 اردیبهشت ماه)، پلیس نیوزیلند متهمِ حمله به نمازگزاران در دو مسجد در کرایسچرچ نیوزیلند را که منجر به مرگ 51 نفر شد را به اقدام تروریستی نیز متهم کرده است. 

عامل حادثه تروریستی کرایسچرچ نیوزیلند به طور زنده تصاویر جنایت خود در کرایسچرچ را در شبکه های اجتماعی پخش کرده بود. وی با استفاده از سلاح های نیمه اتوماتیک، مسلمانانی را که در نماز جمعه شرکت کرده بودند هدف قرار داد. 

دستگاه قضایی نیوزیلند، برنتون تارانت ، عامل حادثه کرایسچرچ را متهم به انجام اقدام تروریستی کرده است. این اتهام، تصدیق می کند که روز 15 مارس 2019، 1 اقدام تروریستی در کرایسچرچ انجام گرفته است. وکیل تارانت تاکنون واکنشی به این اتفاق نشان نداده است. 

قرار است تارانت در 14 ژوئن در دادگاه ظاهر شود. روز سه شنبه(31 اردیبهشت ماه)، پلیس به حدود 200 نفر از اعضای خانواده های قربانیان حوادث تروریستی کرایسچرچ، در مورد اتهامات اضافه شده بر پرونده تارانت، اطلاع رسانی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه