English

خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های استان گلستان

حوادث تروریستی هیچ خللی در اراده ملت و مسئولان به وجود نمی‌آورد

ائمه جمعه شهرستان‌های استان گلستان با اشاره به اقدامات تروریستی که در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورا اسلامی صورت گرفت، چنین حوادثی هیچ خللی در اراده ملت و مسئولان به وجود نمی‌آورد و ملت ایران قدرتمندانه به حرکت خود ادامه می‌دهد.

حوادث تروریستی هیچ خللی در اراده ملت و مسئولان به وجود نمی‌آورد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام والمسلمین کشیری امام جمعه شهرستان کلاله ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهر رمز پیروزی بر دشمن در صحنه‎های مختلف را وحدت ملت دانست و اظهار داشت: مردم ایران با وحدت کلمه و قرارگیری زیر پرچم ولایت فقیه توانستند عزتمند و سربلند، پیروز میدان باشد.

وی به عملیات تروریستی روز چهارشنبه تهران اشاره کرد و گفت: ترامپ و رژیم سعودی در این جنایت دخیل هستند و انتقام خون شهدایمان را می‌گیریم.

امام جمعه شهرستان کلاله گفت: امروز ایران ام القرای کشورهای اسلامی است و در آن سرداران و شیرانی هستند که در دفاع از کشور آماده هستند و ما از دشمن نمی‌هراسیم و امروز وزارت اطلاعات پیگیر این اقدام تروریستی باشد که عقبه آنها کجایند و چگونه سلاح تهیه کردند.

کشیری گفت: سند 2030 ، برنامه‎ است که دشمنان و بهاییت برای کشور ما نوشته اند، چرا آنها نظام آموزشی ما را بنویسند و ما فرهیختگانی داریم که باید براساس فرهنگ خودمان، آموزش و پرورش ما را ترسیم کنند.

امام جمعه کلاله به اهمیت محیط زیست هم پرداخت و گفت: کشاورزان از آتش زدن کاه و کلش خودداری کنند و مواد آلی خاک را ازبین نبرند و تلاش کنیم محیط زیست خود را پاک و سالم حفظ کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین کشیری با تبریک میلاد امام حسن مجتبی (ع) توجه به ایتام و نیازمندان را مورد تاکید قرار داد و با توصیه به تقوای الهی، از جوانان خواست از شب‌های قدر به خوبی استفاده کنند.

امام جمعه مینودشت: ملت ایران قدرتمندانه به حرکت خود ادامه می‌دهد

حجت اسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان مینودشت هم در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: در ماه رمضان نسبت به صله رحم و کمک به نیازمندان توجه کنید.

امام جمعه مینودشت اظهار داست:در آستانه میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتی (ع) هستیم که به همین مناسبت روز اکرام نام‎‌گذاری شده و زندگی امام حسن مجتبی(ع) یک زندگی خاص و ویژه بوده، است.

خطیب نماز جمعه مینودشت افزود: در آستانه شب قدر هستیم که شب ضربت خوردن آمام علی (ع) است که این شب‎های قدر بسیار بافضیلت و عظیم است که یک شب بیشتر از هزار ماه است.

وی گفت: امام علی(ع) برای ما مسلمانان یک یادگار به جا گذاشته است و آن هم کتاب نهج البلاغه است که ما نسبت به نهج البلاغه اون علاقه که باید داشته باشیم نداریم و این خجالت‌آور است.

حجه الاسلام حسینی با اشاره به 16 خرداد و هفته محیط زیست گفت: ما باید وقتی از طبیعت استفاده می‌کنیم باید مراقب طبیعت  جنگل باشید و از هرگونه ریختن زباله و آتش‌سوزی خوددای کنیم و در این فصل هم برخی از کشاورزان زمین‎های کشاورزی خود را آتش می‎زنند که این امر سبب می‌شود خیلی از موجوداتی که در زمین  و مفید هستند از بین بروند و عدم کنترل این آتش سوزی‌ها سبب می‏شود که مزرعه و مکان‌های دیگر دچار حریق شود.

وی پیرو بیانات مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان گفت: در دهه 60 ما عده‌ای شهید دادیم توسط منافقین کوردل که 17 هزار نفر را ترور کردند که امام خمینی(ره) در حکمی اعدام این منافقین را صادر کردند و امروز هم حرکت تروریستی که در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورا اسلامی صورت گرفت، چنین حوادثی هیچ خللی در اراده ملت و مسئولان به وجود نمی‌آورد و ملت ایران قدرتمندانه به حرکت خود ادامه می‌دهد.

وی درباره سند 2030 هم افزود: مقام معظم رهبری مسئله استقلال را بسیار مهم، و موضوع سند 2030 را در همین چارچوب ارزیابی دانستند و خاطرنشان کردند: می‌گویند ما در این خصوص تحفظ داده‌ایم و گفته‌ایم فلان بخش آن را قبول نداریم، در حالی‌که حتی اگر هیچ مورد واضحِ خلاف اسلام در آن وجود نداشته باشد باز هم نظام آموزشی نباید در بیرون از کشور نوشته شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه