English

شورای نظامی سودان:

برادر عمرالبشیر در بازداشت نیست

شورای نظامی سودان، بازداشت یکی از برادران عمرالبشیر رئیس جمهور مخلوع سودان را تکذیب کرده است. سخنگوی شورای نظامی سودان از فرار عباس حسن البشیر برادر رئیس جمهور مخلوع سودان به خارج از این کشور خبر داده است.

برادر عمرالبشیر در بازداشت نیست

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری فرانسه، شورای نظامی سودان اعلام کرده: یکی از برادران رئیس جمهور مخلوع سودان ( عمرالبشیر )، که پیش از این گفته شده بود در بازداشت به سر می برد، آزاد است.

17 آپریل سال جاری، شورای نظامی سودان اعلام کرد: 2 تن از 5 برادر عمرالبشیر یا نام های عبدالله حسن البشیر و عباس حسن البشیر را بازداشت کرده است. شمس الدین کباشی سخنگوی شورای نظامی سودان، اوایل روز سه شنبه(24 اردیبهشت ماه) به خبرنگاران گفته است: اخبار مطرح شده در این باره صحت ندارند. وی گفته: روز 17 آپریل، عبدالله حسن البشیر بازداشت شده است. روز بعد، عباس حسن البشیر در نزدیکی مرز یکی از کشورهای همسایه دیده شده است. 

کباشی گفته است:"مقام های سودانی با مقام های کشوری که برادر عمرالبشیر به آن گریخته در تماس بوده اند. با این حال، کشور میزبان از استرداد وی خودداری کرده است. کباشی اسمی از کشوری مذکور مطرح نکرده است. با این حال وی گفته است: اخبار جدیدی مبنی بر اینکه برادر عمرالبشیر در ترکیه به سر می برد وجود دارد. 

شورای نظامی سودان اعلام کرده شخص عمرالبشیر هم اکنون در زندان کوبر در خارطوم پایتخت سودان به سر می برد.   

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه