English

سفر فوق سری "محمد دحلان" به همراه یک مقام اماراتی به سودان

محمد دحلان از عناصر نزدیک به ولیعهد امارات متحده عربی که یک چهره مشهور امنیتی به شمار می آید، به طور مخفی و به همراه یک وزیر اماراتی به سودان سفر کرده و در حال رایزنی در این کشور است.

سفر فوق سری "محمد دحلان" به همراه یک مقام اماراتی به سودان

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از ینی شفق، محمد دحلان که به "آدم کش مزدورِ" محمد بن زاید ولیعهد امارات مشهور است، سفری فوق سری به سودان انجام داده است. سودان هم اکنون درگیر آشوب و ناامنی است.

محمد دحلان، رئیس اسبق دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان که به "آدم کش مزدور" خاورمیانه نیز مشهور است، رابط دولت امارات با بسیاری از گروه های تروریستی منطقه است. القدس العربی گزارش داده، دحلان با یک جت اماراتی و در شرایطی که یک وزیر اماراتی نیز وی را همراهی می کرده، وارد فرودگاه خارطوم شده است. 

دحلان در حال حاضر در حال گفتگو و رایزنی با مقام های شورای نظامی سودان و همچنین افراد و گروه های مختلف سودانی است. 11 آپریل سال جاری، عمرالبشیر رئیس جمهور سودان بر اثر اعتراضات گسترده مردمی و با فشار ارتش سودان، مجبور به به ترک قدرت شد. از آن زمان، شورای نظامی سودان کنترل امور را به دست گرفته است. مردم سودان از شورای نظامی این کشور می خواهند تا هر چه سریع تر قدرت را به یک دولت غیرنظامی تحویل دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه