English

کرملین:

پیشنهاد های ترامپ در رابطه با خلع سلاح هسته ای، جدی نیستند

روز شنبه(7 اردیبهشت ماه)، سخنگوی کرملین اعلام کرد: پیشنهاد های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در رابطه با موضوع خلع سلاح هسته ای، جدی نیستند.

پیشنهاد های ترامپ در رابطه با خلع سلاح هسته ای، جدی نیستند

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری رویترز، روز شنبه(7 اردیبهشت ماه)، سخنگوی کرملین اعلام کرده: پیشنهاد های دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در رابطه با موضوع خلع سلاح هسته ای، جدی نیستند. 

واشنگتن پست پنجشنبه گذشته به نقل از منابع آگاه در دولت ترامپ گزارش کرده بود: ترامپ به افراد مسوول در دولت خود دستور داده تا زمینه را برای دستیابی به توافقی جدید با روسیه و چین در بحث کنترل تسلیحات فراهم سازند. در این رابطه، ترامپ به هزینه های گزاف رقابت تسلیحاتی در قرن 21 اشاره کرده است.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین که در حاشیه نشستی در مورد ابتکار " یک کمربند یک راه " چین سخن می گفت اعلام کرده: این ایده آل و آرمانی است که بخواهیم جهان را از وجود تسلیحات هسته ای پاک کنیم. با این حال، سوی دیگر این قضیه این است که ما از عامل بازدارنده محروم می شویم. عامل بازدارنده و برابری در انجام اقدامات برای بازدارندگی را هرگز فراموش نکنید.

پسکوف همچنین افزود: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و ژی جی پینگ رئیس جمهور چین گفتگوهای مهمی با یکدیگر داشته اند و در مورد موضوعاتی مثل سوریه، ونزوئلا و لیبی با یکدیگر گفتگو و رایزنی کرده اند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی