English

تحریم های جدید کانادا بر علیه دولت ونزوئلا

دولت کانادا در اقدامی، 43 مقام ونزوئلایی را به اتهام ایفای نقش در بدتر شدن وضعیت بحران ونزوئلا ، در لیست تحریم های خود قرار داده است.

تحریم های جدید کانادا بر علیه دولت ونزوئلا

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، دولت کانادا در اقدامی، 43 مقام ونزوئلایی را به اتهام ایفای نقش در بدتر شدن وضعیت بحران ونزوئلا ، در لیست تحریم های خود قرار داده است.

این اقدام، در چهارمین موج از تحریم های کانادا علیه ونزوئلا انجام می شود. پیش از این، 70 فرد ونزوئلایی دیگر در لیست تحریم های کانادا علیه ونزوئلا قرار گرفته بودند. کریستیا فریلند وزیر خارجه کانادا گفته است: مقام های تحریم شده همگی جز مقام های عالی رتبه دولت نیکلاس مادورو هستند. 

فریلند در بیانیه ای گفته است:"در جریان نشست گروه لیما که 4 فوریه 2019 در اتاوا برگزار شد، ما از جامعه جهانی خواستیم تا بر علیه دولت مادورو دست به اقدام بزند. امروز، کانادا با قرار دادن 43 نفر از مقام های ونزوئلا در لیست تحریم های خود علیه این کشور، به وعده خود عمل کرده است". 

نیکلاس مادورو در سال 2013 به قدرت رسید. در بحبوحه بحران اقتصادی ونزوئلا، کشورهای غربی بویژه آمریکا، با حمایت از خوان گوآیدو رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا ، او و نه مادورو را به عنوان رئیس جمهور ونزوئلا مورد شناسایی قرار دادند. امری که از نظر کارشناسان، کودتا علیه دولت قانونی کاراکاس تعبیر می شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه