English

۴ کشته و ۲۰۰ زخمی در تظاهرات اعتراضی ونزوئلا

در جریان تظاهرات اعتراضی در ونزوئلا، حداقل 4 نفر کشته و 200 نفر نیز مجروح شدند. 51 نفر نیز به دلیل درگیری با نیروهای امنیتی در مرز کلمبیا بازداشت شدند.

4 کشته و 200 زخمی در تظاهرات اعتراضی ونزوئلا

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از خبرگزاری آناتولی، روز شنبه(4 اسفندماه)، در جریان تظاهرات اعتراضی در ونزوئلا، حداقل 4 نفر کشته و 200 نفر نیز مجروح شدند. 51 نفر نیز به دلیل درگیری با نیروهای امنیتی در مرز کلمبیا بازداشت شدند. معترضان از دولت ونزوئلا درخواست داشتند تا مرز با کلمبیا را باز کند تا کمک های آمریکا وارد ونزوئلا شود.پیشتر دولت ونزوئلا روابط سیاسی و دیپلماتیک خود را با دولت کلمبیا کاملا قطع کرده بود. 

نیکلاس مادورو در جریان یک سخنرانی در کاراکس اعلام کرده بود دیگر نمی تواند تحمل کند که از خاک کلمبیا برای حمله به ونزوئلا و حاکمیت آن استفاده شود. دولت ونزوئلا مرزهای مشترک این کشور با برزیل و شماری از کشورهای کوچک منطقه آمریکای لاتین را نیز برای جلوگیری از ورود کمک های آمریکا به داخل خاک ونزوئلا مسدود ساخته است. 

ترکیه، روسیه، ایران، کوبا، چین و بولیوی، حمایت کامل خود از نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا را اعلام کرده اند. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده است استفاده از نیروی نظامی از جمله گزینه های محتملی است که امکان دارد آمریکا از آن برای حل بحران ونزوئلا استفاده کند. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه