English

اعتراضات جلیقه زردها در فرانسه

"جلیقه زردها" در فرانسه، بار دیگر روز شنبه(6 بهمن ماه) علیه دولت مکرون و سیاست های وی دست به اعتراض می زنند. سازمان دهندگان تظاهرات، اعتراضات در پاریس و شمار دیگری از شهرهای فرانسه را برنامه ریزی کرده اند. این یازدهمین هفته از اعتراضات جلیقه زردها بر علیه سیاست های دولت مکرون است.

اعتراضات جلیقه زردها در فرانسه

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری موج به نقل از آسوشیتدپرس، "جلیقه زردها" در فرانسه بار دیگر در تعطیلات آخر هفته به خیابان ها خواهند ریخت تا علیه "امانوئل مکرون" رئیس جمهور فرانسه و سیاستهای وی دست به اعتراض بزنند. سازمان دهندگان اعتراضات جلیقه زردها در فرانسه در شنبه این هفته(6 بهمن ماه) تجمع و راهپیمایی در پاریس و چند شهر دیگر فرانسه را سازماندهی کرده اند. معترضان بر این باورند که سیاست های دولت، کاملا در راستای منافع طبقات ثروتمند و مرفه است. این یازدهمین هفته از اعتراضات جلیقه زردها بر علیه سیاست های دولت مکرون است.

امانوئل مکرون سعی داشته است تا اعتراضات معترضین فرانسوی را از طریق راه اندازی "گفتگوهای ملی" در شهرهای مختلف فرانسه، تضعیف کند. این هفته معترضان فرانسوی با پرپایی تظاهرات به دنبال حفظ کردن فشار بر دولت مکرون هستند. دولت فرانسه 80 هزار پلیس را برای برخورد با معترضان سازماندهی کرده است. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه