English

راهنمای خرید سرور HP G۱۰

توصیه ما به شما این است که برای اطمینان و نیز جلوگیری از هدر رفتن بودجه و زمان، از نمایندگی‌های معتبر خرید کنید . ضمن این‌که می‌توانید روی همراهی کارشناسان مجرب و آموزش‌دیده ساپراصنعت حساب کنید.

راهنمای خرید سرور HP G10
به گزارش خبرگزاری موج

، سرورهای HP G10، در میان تمام سرورهای عرضه شده در جهان، به لحاظ امنیتی سرآمد محسوب می‌شوند. سرورهای G10 اچ پی، با هدف افزایش انعطاف‌پذیری و نیز سازگاری سرورها با کسب و کار به بازار عرضه شده‌اند. وقتی از سازگاری سرورهای HP G10 صحبت می‌کنیم، این سازگاری طیف وسیعی از سیستم‌های متداول IT تا سیستم‌های ابری (Cloud Base) را در بر می‌گیرد. سرورهای نسل 10 اچ پی (HP G10)، از برنامه‌های کامل مدیریتی، امنیتی، مجازی‌سازی و توسعه شبکه بهره‌مندند.

تا قبل از این‌که سرورهای G10 اچ پی وارد بازار شود، بیش‌ترین تولیدات HP با هدف بهره‌مندی از قابلیت‌های سازمانی و فردی‌سازی شبکه عرضه می‌شده است. ظهور سرورهای HP G10، در واقع نشان از تغییر دیدگاه کمپانی HPE داشت، به طوری‌که پس از آن در سرورهای HP G10 ، تولیدات کمپانی HPE مبتنی بر تکنولوژی‌های ذخیر‌ه‌سازی و نیز پردازش ابری برنامه‌ریزی شده است.

تغییرات سرور HP G10 در مقایسه با نسل های قبلی سرور HP

  • قابلیت پشتیبانی از مجازی‌سازی
  • هوش مصنوعی
  • ارتباطات WiFi
  • بهره‌مندی از رم‌هایی با حداکثر طرفیت
  • دارای پردازند‌ه‌های با تعداد هسته‌های بیش‌تر
  • قابلیت دسترسی از راه دور

به لطف به‌روزرسانی‌های هوشمندی که در سرورهای HP G10 صورت می‌گیرد، این سرورها همواره به‌روز هستند و می‌توانند بالاترین عملکرد را به همراه بالاترین سرعت در هر لحظه عرضه کنند.

به جز مواردی که در بالا نام برده شد، سرورهای G10 اچ پی به لحاظ سخت‌افزاری نیز تغییراتی داشتند که مادربرد، کارت‌های شبکه و هم‌چنین مدیریت و نرم‌افزارها، ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی در سرورهای نسل 10 نسبت به نسل قبلی را در برمی‌گیرد.

مشخصات سرورHP G10  

  • بالاترین سطح ایمنی در میان تمام سرورهای جهان: ویژگی امنیت در سرورهای G10 اچ پی علاوه بر سخت‌افزاری، فناوری نوآورانه Silicon Root of Trust (اثر انگشت سیلیکونی) را در برمی‌گیرد. کاربرد این فناوری در بوت امن سرور است و توسط HPE iLO5 که در سرورهای G10 وجود دارند، ارائه داده می‌شود.
  • مجهز به تکنولوژی حافظه دائمی (Persistent Memory): حافظه دائمی قابلیتی است که تنها در سرورهای رکمونت (DL Servers) سری 300 و 500 دیده می‌شود. راهکاری که برای ذخیره‌سازی در هاردها به کار می‌رود، ترکیب این تکنولوژی با سرعت و طول عمر رم است و مزیت آن این است که چنانچه برق قطع شود، اطلاعات RAM همچنان حفظ می‌شود. اسلات‌های NVDIMM به‌کار رفته در سرورهای HP G10 دستیبابی به این تکنولوژی را امکان‌پذیر می‌کند. هر پردازنده در این سرورها از قابلیت پشتیبانی حداکثر 6 عدد NVDIMM با ظرفیت 8 یا 16گیگابایت برخوردار است.  
  • کنترلرهای پیشرفته: کنترلرهای G10 در مقایسه با کنترلرهای G9، می‌توانند حداکثر 6.1 میلیون IOPS فراهم کنند که افزایش 65٪ کارایی و کاهش 45٪ مصرف برق را به دنبال دارد. افزون بر آن تعریف شدن مد ترکیبی در این کنترلرها در این کنترلرها استفاده همزمان از حالت RAID و HBA را امکان‌پذیر می‌کند. هم‌چنین شاهد کاهش زمان پیکربندی در UEFI نیز هستیم. در سرورهای HP G10 تا 58% افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی در مقایسه با برندهای دیگر ارائه می‌شود. کنترلرهای به‌کار رفته در این سرورها از مزیت‌هایی مانند تأمین امنیت در سطح بسیار بالا و نیز امکان رمزگذاری داده‌ها برخوردارند.
  • قابلیت پشتیبانی از پردازنده‌های مقیاس‌پذیر اینتل‌زئون (Intel Xeon Scalable Processor): در سرورهای HP G10، از نسل دوم پردازنده‌های مقیاس‌پذیر اینتل زئون، استفاده می‌شود که این پردازنده‌ها از سرعت بالایی برخوردارند و دارای قابلیت پشتیبانی از 28 هسته (به‌ازای هر پردازنده) هستند، علاوه بر آن شرایط برای استفاده از 4 پردازنده 28هسته‌ای نیز فراهم می‌شود و در 4 سری پلاتینوم (Platinum)، سیلور(Silver)، گلد(Gold) و برنز(Bronze) عرضه شده‌اند. در مقایسه با نسل قبلی یعنی G9 شاهد افزایش 27درصدی در تعداد هسته‌ها هستیم. لازم به ذکر است که سرور DL380 G10 از پردازنده AMD نیز می‌تواند پشتیبانی کند که پشتیبانی از 32 هسته و 2 ترابایت حافظه از قابلیت‌هایی است که می‌توان برای آن برشمرد.
  • ۶۶ درصد افزایش در سرعت و پهنای باند حافظه‌ها: برخورداری از سرعت معادل 2666 مگاهرتز در این حافظه‌ها، افزایش 11 درصدی سرعت حافظه‌ها در این نسل را به دنبال خواهد داشت. علاوه بر آن، سرعت نرخ انتقال داده و پهنای باند در این سرورها 66 درصد افزایش داشته است. علاوه بر آنچه بیان شد، تعداد کانال‌های قابل پشتیبانی توسط سرورهای HP G10، از 4 به 6 افزایش داشته است.

مقایسه سرورهای HP G9 و سرورهای HP G10

در سرورهای G9  اچ پی هم کاهش قیمت و هم کاهش پیچیدگی را می‌بینیم که در نتیجه ارتقاپذیری همزمان با رشد کسب و کار و نیز افزایش شتاب در ارائه سرویس را فراهم می‌کنند. در سرورهای G9 اچ پی شاهد افزایش ظرفیت پردازش‌ها بودیم اما افزایش مداوم هزینه‌های ذخیره‌سازی دیتاها،کمپانی HP را بر آن داشت که به دنبال راهکار جدید برای کاهش مجدد هزینه‌ها باشد. با معرفی سرورهای G10 اچ پی افزون بر قابلیت‌هایی که توسط سرورهای HP G9 عرضه می شود، توانایی‌های دیگری مانند کاهش زمان تأخیر، کاهش هزینه، افزایش سرعت و کارایی و تأمین امنیت چشم‌گیر، افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی و نیز سهولت در استقرار و پیاده‌سازی، نیز به ویژگی‌های سرورهای پرولیانت HPE افزوده شد. توسعه و ارتقای کسب‌وکار شما به کمک مجموعه این قابلیت‌ها با کمترین هزینه فراهم می‌شود.

خرید سرور HP G10  از ساپراصنعت

ضمانت بهترین قیمت و نیز ضمانت اورجینال بودن محصول ، دو ضمانتی است که خریداران سرورهای  HP و تجهیزات جانبی آن، به آن نیاز دارند. شرکت ساپراصنعت با سابقه بیش از یک دهه در زمینه تأمین، نگهداری، پشتیبانی و تعمیر سرور HP آماده ارائه مشاوره توسط متخصصین و مشاوران خبره در زمینه خرید سرور مناسب کسب و کار شما با هر میزان بودجه، و نیز فروش، نصب، نگهداری همراه با پشتیبانی و آموزش به مشتریان خود است. ما تضمین می‌کنیم که  انواع سرورهای HP را با توجه به نیاز و بودجه شما، با گارانتی در اختیار مشتریان عزیز خود قرار دهیم. برای اطلاع از قیمت سرورHP ، روی لینک کلیک کنید.

 

کانفیگ سرور HP G10  و تعیین قیمت سرور HP G10

در هنگام کانفیگ سرور HP G10 با استفاده از قطعات سرور HP ضمن این‌که می‌بایست به اصل بودن کالا توجه داشته باشید، باید این نکته را هم به یاد داشته باشید که قیمت سرور با توجه به قطعاتی که مطابق با نیازهای کسب و کار شما در پیکربندی سرور HP G10 به کار گرفته می‌شود، تعیین و نهایی می‌شود. پرطرفدار بودن تجهیزات شبکه و سرور hp، باعث افزایش قطعات تقلبی در بازار شده است که تعیین اصالت قطعات سرور شامل رم سرور، cpu سرور، پاورسرور ، هاردسرور ، ریدکنترلر، باتری سرور hp و ... برای مشتریان عزیز معمولاً سخت است. بنابراین توصیه ما به شما این است که برای اطمینان و نیز جلوگیری از هدر رفتن بودجه و زمان، از نمایندگی‌های معتبر خرید کنید . ضمن این‌که می‌توانید روی همراهی کارشناسان مجرب و آموزش‌دیده ساپراصنعت حساب کنید.    

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه