English

طرح عید تا عید بانک کشاورزی با هدف حمایت از تولید و اشتغال

بانک کشاورزی به منظور مساعدت با مشتریان دارای بدهی تسهیلات ریالی و با هدف حمایت از تولید و اشتغال، طرح حمایتی جدید « عید تا عید» را همزمان با آغاز دهه فجر و اعیاد ماه مبارک رجب رونمایی کرد.

طرح عید تا عید بانک کشاورزی با هدف حمایت از تولید و اشتغال

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج، بهمن ماه سال جاری احسان خاندوزی وزیر اقتصاد از بخشودگی جرایم معوقات بانکی خبر داد و گفت: این بخشودگی با دستورالعمل بانک مرکزی به شبکه بانکی سراسر کشور، از اول اسفند ماه قابل اجرا خواهد بود و گفتنی است؛ بانک‌های ملی، سپه، مسکن، کشاورزی، صادرات، ملت، تجارت، رفاه، صنعت و معدن، توسعه صادرات، توسعه تعاون، پست بانک و قرض‌الحسنه مهر ایران مشمول توافقنامه بین بانک مرکزی و شبکه بانکی هستند.

یعنی اگر از هر کدام از این بانک‌ها تسهیلات گرفته‌اید و در بازپرداخت دچار مشکل شده‌اید، اکنون بهترین زمان برای پرداخت بدون جریمه اقساط است.

همچنین به گفته وزیر اقتصاد، بدهکاران بانکی می بایست تا ابتدای اسفندماه نسبت به بخشودگی جرایم معوقات بانکی خود اقدام و به شعب بانک مراجعه کنند.

این قانون مشمول بدهکارانی خواهد بود که بدهی آنها تا تاریخ 30 دی امسال غیرجاری شده باشد و تمام بدهی خود را تا تاریخ 31 خرداد 1402 به بانک پرداخت کنند. بنابراین اگر شما هم مشمول این قانون می‌شوید تا مهلت آن به پایان نرسیده نامه درخواست بخشودگی جرایم بانکی خود را آماده کنید تا هرچه زودتر قادر باشید بدهی خود را پرداخت کرده و اعتبار بانکی خود را نجات دهید.

بانک کشاورزی نیز با شعار " بانک همه مردم ایران " و با هدف تامین مالی و حمایت از طرح های اولویت دار بخش کشاورزی، مدرن سازی کشاورزی و ایجاد افق های جدید و چابک سازی و اصلاح فرایندهای کاری جهت تسهیل امور مشتریان و کشاورزان همسو با طرح بخشودگی جرایم از آغاز طرح عید تا عید خبر داد.

در حقیقت، بانک کشاورزی به منظور مساعدت با مشتریان دارای بدهی تسهیلات ریالی و با هدف حمایت از تولید و اشتغال، طرح حمایتی جدید « عید تا عید» را همزمان با آغاز دهه فجر و اعیاد ماه مبارک رجب رونمایی کرد.

طرح عید تا عید

در این طرح، کلیه شعب این بانک طبق مصوبه هیئت مدیره بانک کشاورزی موظف شده اند در قالب طرح «عید تا عید» مساعدت لازم را در اعمال بخشودگی 6 درصد وجه التزام (جریمه دیرکرد) با مشتریانی که بدهی تسهیلات ریالی خود را به صورت نقدی تسویه می کنند، بدون هیچ محدودیتی از لحاظ مبلغ، بعمل آورند.

گفتنی است، این طرح  از 12 بهمن ماه 1401 آغاز شده است و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

قطعا با تعیین تکلیف بخشی از مشکلات مالی تولیدکنندگان در اقصی نقاط کشور، فرصتی برای احیای واحد های تولیدی خرد و کلان فراهم می شود.

شایان ذکر است این طرح ویژه مشتریانی می باشد که بدهی تسهیلات ریالی خود را تا پایان سال تسویه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه