English

وزیر ارتباطات:

در پایان سال استفاده مردم از اینترنت بیشتر می‌شود / لازم است روز به روز بر کیفیت و سرعت ارتباطات بیافزاییم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه بررسی کیفیت شبکه ارتباطی کشور گفت: هر ساله در پایان سال استفاده مردم از اینترنت بیشتر می‌شود و حتماً لازم است که همه پای‌کار باشند تا ضمن حفظ پایداری شبکه و حل مشکلات موجود، روز به روز بر کیفیت و سرعت ارتباطات در کشور بیفزاییم.

در پایان سال استفاده مردم از اینترنت بیشتر می‌شود / لازم است روز به روز بر کیفیت و سرعت ارتباطات بیافزاییم

به گزارش خبرگزاری موج، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه بررسی کیفیت شبکه ارتباطی همراه و ثابت که با حضور مدیران اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت (FCP) برگزار شد، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر و تشکر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: این حضور باشکوه یک غافلگیری برای دشمنان بود چراکه آن‌ها تصور نمی‌کردند بعد از چند ماه فشار سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای این چنین مردم در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خیابان‌ها را مبهوت حضور خود کنند.

وی افزود: همان‌طور که ریاست محترم جمهوری هم تأکید کردند با این حضور باشکوه مردم در راهپیمایی، وظیفه مسئولان در کشور سنگین‌تر شده است و باید در مسیر خدمت‌رسانی به مردم حداکثر تلاشمان را بکنیم.

زارع پور با بیان اینکه این مردم واقعاً بی‌نظیر هستند و باید قدردان صبر و نجابتشان بود و از آن باید به‌عنوان یک سرمایه حفاظت کرد گفت: باید تلاش کنیم تا با ارتقا کیفیت و سرعت خدمات ارتباطی در کشور و بهبود تجربه کاربری‌ هموطنان، وظیفه خود در خدمت رسانی به مردم عزیزمان را ادا کنیم.

طبق اعلام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، زارع پور در خاتمه گفت: هر ساله در پایان سال استفاده مردم از اینترنت بیشتر می‌شود و حتماً لازم است که همه پای‌کار باشند تا ضمن حفظ پایداری شبکه و حل مشکلات موجود، روز به روز بر کیفیت و سرعت ارتباطات در کشور بیفزاییم. بر همین اساس در هفته‌های آتی جلسات مشابه ای را برگزار خواهیم کرد تا به صورت اجرایی و عملیاتی روند حل مشکلات و ارتقا کیفیت زیرساختهای ارتباطی کشور را دنبال کنیم.

پیش از سخنان وزیر ارتباطات مدیران اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت (FCP) گزارشی از وضعیت فعلی شبکه ارتباطی خود ارائه دادند و سپس به تشریح برنامه‌های توسعه‌ای خود و مشکلات پیش رو پرداختند.

 

بیشتر بخوانید:

دسترسی مردم به اینترنت با هدف گشایش کسب و کارها را تسهیل کنید

امکان ارتباط صوت و تصویر پلت‌فرم‌های داخلی با خارج از کشور فراهم شد

افرادی که در روز ولادت امیرالمومنین(ع) پدر شدند، ۱۰۰ گیگابایت اینترنت رایگان می‌گیرند

کارگروه اقتصاد دیجیتال را در دولت راه اندازی کردیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه