English

وزیر جهاد کشاورزی:

از "فجر تا فطر" ۳۴ قلم کالای اساسی با تخفیف و بدون سود به فروش می رسند

وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: با دستور رئیس‌جمهور برای رفاه حال هموطنان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای به‌مدت حدود سه ماه 34 قلم کالای اساسی را با تخفیف و بدون سود به فروش می‌رسانند.

از "فجر تا فطر" 34 قلم کالای اساسی با تخفیف و بدون سود به فروش می رسند

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر جهاد کشاورزی همزمان با اجرای طرح "فجر تا فطر" در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اظهار داشت: با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سال جاری که در این ایام تقاضا برای کالاهای اساسی افزایش می‌یابد و به اوج خود می‌رسد با دستور رئیس‌جمهور برای رفاه حال هموطنان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای به‌مدت حدود سه ماه 34 قلم کالای اساسی را با تخفیف و بدون سود به فروش می‌رسانند.

جواد ساداتی نژاد در تشریح چگونگی پیاده سازی طرح "فجر تا فطر" افزود: کلیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای 34 قلم کالاهای اساسی را با 10 تا 25 درصد تخفیف اعمال می‌کنند تا بازار در ایام پایانی سال، عید نوروز و ماه مبارک رمضان آرامش و ثبات را تجربه کنند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این مطلب که امیدواریم سایر فروشگاه‌ها نیز در این طرح همراهی داشته باشند، ادامه داد: همراهی خوبی از سوی فروشگاه‌های زنجیره‌ای کشور وجود دارد و این طرح  در سایر نقاط کشور نیز رواج دارد.

گفتنی است که بنا بر اعلام مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی، این کالاها شامل گوشت منجمد، مرغ منجمد، قندوشکر، پنیر یو‌ـ‌اف، ماست کم‌چرب یک‌کیلویی، شیر نایلونی کم‌چرب، شیر بطری کم‌چرب، کره 100گرمی، روغن سرخ‌کردنی 810گرمی، روغن پخت‌وپز 810گرمی، حبوبات، ماکارونی، رب، تن‌ماهی، برنج، چای و برخی از کالاهای دیگر است که در فروشگاه‌های مختلف با توجه به برندهای متنوع، متفاوت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه