English

پنج فروند کشتی حامل کالای اساسی در بندر چابهار پهلو گرفت

معاون بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از پهلوگیری همزمان پنج فروند کشتی حامل کالای اساسی و کانتینری در بندر شهید بهشتی چابهار خبر داد.

پنج فروند کشتی حامل کالای اساسی در بندر چابهار پهلو گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، حسین شهدادی با بیان اینکه از تمام زیرساخت‌ها و تجهیزات تخلیه و بارگیری بندر چابهار جهت پهلودهی کشتی‌ها و تخلیه و بارگیری کالا استفاده می‌گردد گفت: اولویت اصلی بنادر و دریانوردی استان تنوع بخشی ارائه خدمات به انواع گروه‌های کالایی و تمام رویه‌های گمرکی می‌باشد.

وی با اشاره تخلیه و بارگیری همزمان پنج شناور در اسکله‌های بندر چابهار از امکان همزمان تخلیه و بارگیری انواع کالای کانتینری، فله خوراکی و نهاده‌های دامی، برنج کیسه و انواع مصالح ساختمانی و مواد معدنی خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ده درصد افزایش داشته است.

شهدادی در ادامه بیان کرد: در این مدت انجام عملیات کانتینری با رشد ۱۰ درصد و صادرات مواد غیرنفتی با ۳.۵ برابر رشد نسبت به پارسال برخوردار بوده است.

معاون امور بندری و اقتصادی بنادر و دریانوردی استان با اشاره به ضرورت تأمین به موقع کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی، از بارگیری و ارسال ۲۴ ساعته نهاده‌های دامی از مبدا بندر چابهار به مقاصد مصرف با میانگین روزانه ۵ هزارتن کالا گفت.

 

بیشتر بخوانید:

کاهش ذخیره انبارش برنج ناشی از افزایش تامین داخلی است / ذرت بیشترین موجودی کالای اساسی

سوخت مازوت صنایع تبدیلی بندر امام حذف می شود / ذخیره کالای اساسی بندر ۳.۷ میلیون تن است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه