English

افراد معترض به یارانه ها در سایت رفاه درخواست بازبینی بدهند

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: افراد معترض به یارانه ها باید در سایت وزارت رفاه درخواست بازبینی بدهند .

افراد معترض به یارانه ها در سایت رفاه درخواست بازبینی بدهند

به گزارش خبرگزاری موج، خانم حسینی سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها در گفتگویی به ماجرای قطع و وصل شدن یارانه ها پرداخت .

حسینی تصریح کرد: طبق تبصره قانون بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس دولت را مکلف کرد که دهک‌های پردرآمد را شناسایی و آن‌ها را حذف کند و سازمان هدفمندسازی یارانه ‌ها هم  مجدد از افرادی که درسال‌های گذشته یارانه ثبت نام کنند. تقریبا ۸ سال بود  افرادی که ثبت نام نکرده بودند نمی‌توانستند برای دریافت یارانه درخواست بدهندو ثبت نام کنند.

وی افزود: به همین علت اردیبهشت ماه که این قانون اجرایی شد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی متولی امر دهک بندی و شناسایی افراد پردرآمد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها متولی ثبت نام شد. افراد کسانی که اردیبهشت ماه یارانه شان قطع شد می‌توانستند  در سامانه حمایت رضایت رفاه درخواست بازبینیشان را ثبت کنند و از همان موقع  هم افرادی که ثبت نام نکرده بودند یعنی کسانی که از سال ۱۴۰۱ به قبل یارانه دریافت نمی‌کردند یا این که در سنوات گذشته یارانه شان حذف شده بود یا اینکه به درخواست خودشان انصراف داده بودند این افراد می‌توانند به سامانه  مای جی او وی دات آی آر که همان پنجره ملی خدمات دولت هست می‌توانند مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها ابراز داشت: الان دو مدل  یارانه داریم یا ۳۰۰ هزار تومان یا ۴۰۰ هزار تومان یعنی افرادی که دهک یک تا ۳ هستند یارانه شان ۴۰۰ هزار تومان است  و افرادی که دهک ۴ تا ۹ هستند یارانه شان ۳۰۰ هزار تومان  است یعنی آن یارانه ۴۵ هزار تومانی به این مبلغ تبدیل شده و بعضی‌ها فکر می‌کنند باید یک ۳۰۰ هزار تومان بگیرند یک ۴۵ هزار تومان هم بگیرند که این مساله  درست نیست.

وی در پایان گفت: الان دو مدل  یارانه داریم یا ۳۰۰ هزار تومان یا ۴۰۰ هزار تومان یعنی افرادی که دهک یک تا ۳ هستند یارانه شان ۴۰۰ هزار تومان است  و افرادی که دهک ۴ تا ۹ هستند یارانه شان ۳۰۰ هزار تومان  است یعنی آن یارانه ۴۵ هزار تومانی به این مبلغ تبدیل شده و بعضی‌ها فکر می‌کنند باید یک ۳۰۰ هزار تومان بگیرند یک ۴۵ هزار تومان هم بگیرند که این مساله  درست نیست.

 

بیشتر بخوانید:

هیچ فردی یارانه‌اش قطع نشده است

یارانه نقدی آذرماه ۱۴۰۱ امشب قابل برداشت است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه