English

در دوره آموزش خودآرایی چه مباحثی آموزش داده می شود؟

درست است که سال هاست چهره خود را آرایش می کنید، اما آیا تکنیک های آرایش حرفه ای را بلدید؟ آیا از اصول آرایش کردن برای هر موقعیت و مکانی آگاهی دارید؟ آیا ویژگی های صورت خود را می شناسید و می دانید که چه نوع آرایشی برای فرم صورت و مدل چشم های شما مناسب است؟ متاسفانه پاسخ بسیاری از خانم ها به این سوالات منفی است.

در دوره آموزش خودآرایی چه مباحثی آموزش داده می شود؟

به گزارش خبرگزاری موج، آرایش کردن یک هنر و حتی یک تفریح جذاب و دوست داشتنی در میان خانم هاست. به طوری که بسیاری از ما در اوایل دوره نوجوانی خود استفاده از رژلب را تجربه کرده و آرایش را با این وسیله آغاز کرده ایم. رنگ های محتلف، بوی مطبوع لوازم آرایش، زیبایی چهره ما بعد از آرایش، همه و همه باعث می شوند هر خانومی به یک میکاپ آرتیست برای خود تبدیل شود. اما یک مشکل وجود دارد!

درست است که سال هاست چهره خود را آرایش می کنید، اما آیا تکنیک های آرایش حرفه ای را بلدید؟ آیا از اصول آرایش کردن برای هر موقعیت و مکانی آگاهی دارید؟ آیا ویژگی های صورت خود را می شناسید و می دانید که چه نوع آرایشی برای فرم صورت و مدل چشم های شما مناسب است؟ متاسفانه پاسخ بسیاری از خانم ها به این سوالات منفی است.

برای اینکه پاسخ این سوالات را پیدا کنید و بتوانید به صورت حرفه ای چهره خود را آرایش کنید، شرکت کردن در کلاس آموزش خودآرایی به یک ضرورت تبدیل می شود. در این کلاس های آموزشی نکات بسیار مهمی را درباره نحوه آرایش صورت خود آموزش می بینید که در ادامه مهم ترین این نکات و مباحث آموزشی را برای شما توضیح می دهیم.

سرفصل های مهم دوره آموزش خودآرایی

برای آموزش سرفصل های استاندارد و جدیدترین مباحث خودآرایی، ثبت نام کردن در یک آموزشگاه آرایشگری معتبر از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا تنها در یک آموزشگاه خوب و حرفه ای است که می توانید تمام مباحث را به طور کامل و به بهترین شکل آموزش ببینید. مهم ترین سرفصل های دوره آموزش خودآرایی به شرح زیر است.

۱. آموزش کشیدن خط چشم

خط چشم تاثیر بسیار زیادی بر زیبایی و جذابیت چشم های ما دارد. اما اگر روش اشتباهی را برای این کار انتخاب کنیم، تاثیر آن برعکس شده و نه تنها باعث جذابیت چشم های ما نمی شود، بلکه از زیبایی طبیعی آن نیز می کاهد. به همین دلیل، یکی از مهم ترین مباحثی که در کلاس های خودآرایی به آن پرداخته می شود، شناخت فرم چشم شما و روش صحیح خط چشم کشیدن متناسب با آن است.

۲. آموزش کانتورینگ صورت

کانتورینگ صورت یکی از مباحث جدید در میکاپ صورت است. به همین دلیل ممکن است همه ما از اصول و قواعد آن اطلاع نداشته باشیم و نتوانیم آن را به درستی روی صورت خود پیاده کنیم. شما در دوره آموزش خودآرایی با فرم چهره خود آشنا می شوید و می آموزید که برای داشتن یک آرایش خوب، کدام ویژگی های صورت خود را تعدیل کنید. به عنوان مثال، اگر پیشانی بلندی دارید، می آموزید که چطور با استفاده از سایه های تیره پیشانی خود را کوچک تر جلوه دهید. همچنین، می توانید با استفاده از سایه های تیره و روشن گونه های برجسته تری برای خود ایجاد کنید.

۳. آموزش روش های مختلف سایه چشم

سایه چشم برای جلوه بیشتر چشم، به ویژه برای آرایش شب ضروری است. امروزه انواع سایه چشم در بازار موجود است که هریک ویژگی خاص خود را دارند. سایه پودری، کرمی، مات، شاین و ... که شما می توانید روش استفاده از تمام آن ها را در کلاس های خودآرایی آموزش ببینید. همچنین، انتخاب رنگ مناسب سایه چشم با توجه به فرم چشم، رنگ پوست، و رنگ چشم از دیگر مباحث این دوره است.

۴. آموزش آرایش روز و شب

دانستن تفاوت آرایش روز و شب برای داشتن یک آرایش حرفه ای از اهمیت زیادی برخوردار است. شما در دوره های آموزش خودآرایی، علاوه بر اینکه تفاوت های این دو مدل آرایش را یاد می گیرید، چند مدل از جدیدترین و مناسب ترین مدل های آرایش روز و شب را نیز می آموزید.

۵. آموزش آرایش برای مجالس و مهمانی ها

یکی دیگر از مزیت های بزرگ شرکت کردن در کلاس های خودآرایی این است که دیگر نیازی به صرف هزینه برای شرکت در مجالس و مهمانی ها ندارید. پس از پایان این دوره می توانید به راحتی برای تمام مهمانی ها و مراسم مهم خود را آرایش کنید.

دترلند، بهترین انتخاب برای شرکت در دوره آموزش خودآرایی

همانطور که گفتیم، برای اینکه تمام این سرفصل ها را به طور کامل و با بهترین متدهای آموزش یاد بگیرید، باید در یک آموزشگاه آرایشگری خوب و معتبر ثبت نام کنید. یک آموزشگاه خوب با مربیانی همکاری می کند که معتبرترین مدارک آرایشگری را دارند و سال هاست که در این زمینه تدریس می کنند. همچنین، استفاده از ابزار و تجهیزات جدید و با کیفیت تاثیر قابل توجهی روی میزان یادگیری شما دارد. اگر آموزشگاهی از چنین مزیتی برخوردار نباشد، نمی تواند شما را به میزان مهارت و تسلط مورد قبولی برساند.

از این رو، آموزشگاه آرایشگری دترلند بهترین انتخاب برای کسانی است که قصد دارند در دوره آموزش خودآرایی یا سایر کلاس ها مانند دوره آموزش لیفت ابرو، کرم سازی، براشینگ مو، اکستنشن مو و ... شرکت کنند و وارد بازار کار حرفه ای شوند.

از ویژگی های منحصر به فرد آموزشگاه دترلند که آن را به یکی از آموزشگاه های برتر تهران تبدیل کرده است می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تمام مباحث آموزشی در این موسسه بر اساس سرفصل های استاندارد ارائه می شوند. سرفصل های استاندارد با در نظر گرفتن نیاز جامعه و از طرف سازمان فنی و حرفه ای کشور تعیین می شود.
  • پس از پایان دوره آموزشی، موسسه هنرجویان خود را برای آزمون فنی و حرفه ای معرفی کرده و پس از قبولی، مدرک معتبر فنی و حرفه ای به آن ها اعصا می شود.
  • کلاس های آموزش در دترلند در روزهای تعیل هم برگزار می شوند تا خانم های شاغل و ساکن شهرستان نیز بتوانند در دوره ها شرکت کنند.
  • تمام ابزار و تجهیزات مورد نیاز برای آموزش از طرف آموزشگاه در اختیار هنرجویان قرار می گیرد.
  • تمام آموزش ها به صورت تئوری و عملی و بر روی مدل های مصنوعی و طبیعی انجام می شود.
  • آموزشگاه پس از پایان دوره آموزشی، به مدت ۶ ماه از هنرجویان خود پشتیبانی کرده و آن ها را برای راه اندازی کسب و کار و رفع اشکال راهنمایی می کند.

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه