English

بیانیه مشترک ۴ تشکل زنجیره فولاد در راستای رفع چالش ها

در راستای همدلی و مودت تشکل های زنجیره فولاد و به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از آن ، نشستی در شهر تبریز به میزبانی انجمن فولاد آذربایجان برگزار شد و با کلیات تشکیل شورای زنجیره آهن و فولاد موافقت شد.

بیانیه مشترک ۴ تشکل زنجیره فولاد در راستای رفع چالش ها

به گزارش خبرگزاری موج، در راستای همدلی و مودت تشکل های زنجیره فولاد و به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از آن ، نشستی در شهر تبریز به میزبانی انجمن فولاد آذربایجان برگزار شد و با کلیات تشکیل شورای زنجیره آهن و فولاد موافقت شد.

در این بیانیه که ۴ تشکل زنجیره فولاد ؛انجمن فولاد آذربایجان، انجمن نوردکاران فولادی ایران، انجمن سنگ آهن ایران و سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی ایران منتشر کردند بر تحکیم بر همدلی و همبستگی و اتحاد بین تشکل ها و تولیدکنندگان مرتبط بر حوزه زنجیره فولاد و رفع  موانع و مشکلات این صنعت تاکید شد .

از جمله مشکلاتی که تشکل های حاضر در نشست بر رفع آن تاکید کردند ؛

- ضرورت عرضه مداوم و‌ منظم مواد اولیه (شمش و ورق )در بورس کالا متناسب با نیاز واحدهای فولادی پایین دست زنجیره 

- اصلاح روند قیمت مواد اولیه نظیر سنگ آهن، کنسانتره، آهن اسفنجی، شمش و ورق فولادی در بورس کالا متناسب با هزینه تمام شده و با مارجین قیمتی مناسب نسبت به قیمت های جهانی 

- اصلاح قیمت پایه ارزش گمرکی بر اساس ۸۰ درصد نرخ صادراتی کشورهای سی آی اس  

- در همین راستا تشکل های حاضر در این نشست با کلیات تشکیل شورای زنجیره آهن و فولاد با حضور نمایندگان تشکل های مرتبط زنجیره فولاد در این شورا به منظور رفع دغدغه های مشترک و رسیدن به راه حل های مطلوب و مورد قبول کل زنجیره به تفاهم رسیدند و  اعلام جزئیات آن را منوط به جلسات بیشتر عنوان کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه