English

ضرب و شتم مشتری پراید در نمایندگی سایپا+فیلم

فیلم از ضرب و شتم کارمند نمایندگی سایپا با خریدار پراید در شبکه های اجتماعی منتشر شده که با شی ای به سر مشتری ضربه می زند و با الفاظ رکیکی مشتری خود را مورد آزار قرار می دهد، اما این موضوع به اینجا ختم نمی شود.

ضرب و شتم مشتری پراید در نمایندگی سایپا+فیلم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، فیلمی به تازگی از ضرب و شتم یکی از خریداران پراید در نمایندگی سایپا منتشر شده است که مردم را نسبت به عملکرد این خودروسازی منزجر کرده است. در این فیلم که کارمند نمایندگی سایپا با شی ای به سر مشتری ضربه می زند با الفاظ رکیکی مشتری خود را مورد آزار قرار می دهد و اما این موضوع به اینجا ختم نمی شود و در ادامه با تماس تلفنی با مشتری اعلام می کند انتشار فیلم نه تنها هیچ تاثیری بر فعالیت آن ها نخواهد داشت، بلکه با اعلام کذب تعلیق نمایندگی خاطی شو تبلیغاتی راه می اندازیم و در نهایت خودروی شما(مشتری مذکور) را تحویل نمی دهیم.

مشتری خودروسازی سایپا که خانمی است در نتیجه ضرب و شتم دچار کبودی از ناحیه صورت شده است در فیلم مدعی می شود که نماینده سایپا حتی در حین سوار شدن به خودروی شخصی با او برخورد فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، به نظر می رسد حمایت بیش از حد دولت از خودروسازان و ضعف عملکرد وزارت صنعت برای تعیین تکلیف بازار خودرو و آشفتگی قیمت گذای باعث شده هر روز حاشیه جدیدی از اتفاقات بازار خودرو بشنویم.

فیلم ضرب و شتم در فایل زیر قابل مشاهده است:

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ابراهیم

    واقعا جای تاسف داره به جای تشکر از مشتری خریدار را برای درخواست بحقش مورد ضرب و شتم قرار میدهند و با کمال وقاهت تهدیدش هم میکنن ..ما مردمی با 7000سال تمدن هستیم ما ایرانی هستیم واقعا که باید گریه کرد به حال این مردم

  • جعفر رحمانی

    وقتی مردم به سادگی فریب خودروسازان را میخورند و خودرو ساز اول با عواملی که در بازار دارد جو روانی ایجاد میکند و قیمت خودرو را بالا میبرد سپس ظرف یک هفته شروع به ثبت نام میکند و ظرف 45 دقیقه کلیه فروغونهای خود را به مردم میفروشد و به سادگی مردم اطمینان حاصل میکند وقت تحویل خودرو مسلم است که کفتار میشود

  • مشتی

    به امید براندازی این ۲ کارخانه و خراب کردنش

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه