English

با حضور معاون اقتصادی استاندار؛

چالش های واحد‌های تولیدی شهرستان بویین میاندشت در ستاد تسهیل بررسی شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان به همراه مدیران کل این معاونت در سفری یک روزه به شهرستان بویین میاندشت از ناحیه صنعتی داشکسن، قطب صنعتی میاندشت و مجموعه های دیگر این شهرستان بازدید و در ستاد تسهیل ویژه شهرستان به بررسی مشکلات تولیدکنندگان پرداختند‌.

چالش های واحد‌های تولیدی شهرستان بویین میاندشت در ستاد تسهیل بررسی شد
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمود حقیقت سرشت سرپرست هماهنگی امور اقتصادی استانداری استان در ابتدای ورود به شهرستان بویین میاندشت با حضور در مزار مطهر شهدای شهرستان ضمن غبار روبی و عطر افشانی به مقام شامخ شهدا عرض ادب و احترام کرد.

وی همچنین با حضور در قطب صنعتی میاندشت از سه واحد سنگبری و صنایع چوب در این منطقه صنعتی بازدید کرد و با مالکان صنایع دارای مشکل نیز ملاقات حضوری داشت.

سپس با حضور در ناحیه صنعتی داشکسن از تعدادی از واحدهای فعال، نیمه فعال و راکد این ناحیه بازدید و شرایط و مشکلات مالکین را در جریان مذاکره ی حضوری با آنان بررسی کرد.

در ادامه سیصد و سی امین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و با حضور اعضای ستاد در شهرستان بویین میاندشت تشکیل و ۲۱ مورد از طرح های تولیدی و اقتصادی دارای مانع و مشکل در این جلسه بررسی و جهت رفع موانع و تسهیل امور اتخاذ تصمیم شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه