English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد.

کشف انبار ۲۰۰ میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی استان از کشف 200 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.

کشف انبار 200 میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سردار حمید علینقیان پور بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی خود از دپوی ظروف چینی و لوازم خانگی قاچاق در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع و طی هماهنگی و اخذ مجوز از مرجع قضائی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت از این انبار بازدید کردند.

وی افزود: در بازرسی از این انبار 2 هزار و 541 قلم انواع ظروف چینی و آکروپال و همچنین انواع لوازم خانگی خارجی کشف شد که در بررسی ها و استعلام های صورت گرفته مشخص شد انبار مذکور در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و کالاهای مذکور نیز فاقد هرگونه مدارک معتبرگمرکی هستند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه در این انبار را 200 میلیارد ریال برآورد کردند گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان تحویل و کالاهای قاچاق نیز به سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان انتقال یافت.

سردار علینقیان پور به متصدیان انبارها در خصوص تحویل گرفتن و نگهداری کالاهای قاچاق هشدار داد و گفت: در صورت مشاهده کالای قاچاق در انبارها و باربری ها متصدیان آنها مسئول بوده و باید پاسخگو باشند.

 این مقام ارشد انتظامی همچنین در خصوص عواقب ثبت مشخصات انبار در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت گفت: برابر ماده 6 مکرر 2 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در صورتی که مشخصات انباری در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده باشد کالاهای موجود در آن مشمول جرم قاچاق بوده و با متصدیان انبارها برابر قانون برخورد می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه