English

فرمانده انتظامی استان اصفهان خبر داد

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق از یک منزل در شهرضا

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق از یک منزل در شهرضا خبر داد.

کشف محموله میلیاردی کالای قاچاق از یک منزل  در شهرضا

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی گفت: محموله تجهیزات پزشکی و گوشی های تلفن همراه خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال از یک منزل مسکونی کشف شد.

وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در بازرسی از یک باب منزل ،محموله بزرگی از تجهیزات پزشکی مخصوص ارتوپدی و 22 دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند خارجی که همگی فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی و قاچاق بودند، کشف کردند.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه ارزش این محموله مکشوفه توسط کارشناسان مربوطه 10 میلیارد ریال برآورد شده است، اظهار داشت: در این خصوص مالک این منزل دستگیر و جهت اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از اجرای طرح های ویژه و تلاش هوشمندانه ماموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای شناسایی دانه درشت های تهیه و توزیع کالای قاچاق گفت: یکی از موانع رونق تولید در کشور قاچاق کالا است و بنابر این نیروی انتظامی تمام امکانات و توان خود را برای مقابله با این پدیده به کار گرفته و از مردم عزیز هم می خواهیم که ما را در این امر یاری رسانند و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در زمینه حمل، نگهداری و دپوی کالاهای خارجی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به ماموران ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت پیگیری و با متخلفان برخوردهای قانونی صورت بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه