English

هم‌زمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی؛

زنگ ‌مقاومت در مدارس استان اصفهان نواخته می شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: زنگ‌مقاومت هم‌زمان با سالروز شهادت حاج قاسم در مدارس استان اصفهان نواخته خواهد شد.

زنگ ‌مقاومت در مدارس استان اصفهان نواخته می شود
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، محمدرضا ابراهیمی با تبریک ایام ولادت باسعادت حضرت زهرا مرضیه (س) و گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی اظهار داشت: به لطف خدا برنامه‌های ویژه‌ای به مناسبت سالگرد شهادت حاج‌قاسم سلیمانی با محوریت دانش‌آموزی در حال برگزاری است و زنگ مقاومت در مدارس استان اصفهان نواخته می شود.

وی ادامه داد: ابن برنامه‌ها باهدف ترویج مکتب شهید سلیمانی در میان نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی‌شده و البته خود دانش‌آموزان بهتر از شخص دیگری می‌توانند این کار را انجام دهند و به همین دلیل نوجوانان و جوانان اجراکننده طرح‌ها هستند.

ابراهیمی اذعان داشت: اجرای پویش دانش‌آموزی میثاق با ولایت ویژه دانش‌آموزان تمتم مقاطع تحصیلی با رویکرد مسابقه کتاب‌خوانی فقط برای‌خدا، اجرای پویش نقاشی همگانی در دبستان‌ها، اجرای پویش اجتماع دختران حاج‌قاسم سلیمانی در ۱۴ دی ماه در مصلی امام خمینی (ره) و انتخاب ۳۱۳ نفر از دختران به عنوان دختران نمونه از دیگر برنامه هایی است که به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم در حال اجرا هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان داشت: اجرای بزرگ‌ترین رویداد دانش‌آموزی تحت عنوان پویش سراسری عمو قاسم به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در شبکه شاد و ارسال آثار دانش‌آموزان در قالب دل‌نوشته، عکاسی، نقاشی، کلیپ کوتاه و... و همخوانی سرود نسل آرمانی در تمام مدارس از نهم دی‌ماه تا چهاردهم همین ماه و برگزاری یادواره‌های شهدا در تعدادی از مدارس تحت عنوان طرح ملی لاله های روشن در راستای کنگره ۲۴ هزار شهید استان اصفهان و نواختن زنگ‌مقاومت در ۱۳ دی‌ماه هم ویژه‌برنامه‌های سال جاری است.

وی یادآور شد: هم زمان با سالگرد شهادت سردار رشید اسلام تعدادی از دانش‌آموزان و فرهنگیان استان نیز جهت زیارت مزار سردار دل‌ها به کرمان اعزام خواهند شد.

ابراهیمی با اشاره به اثرگذاری بسزای استان اصفهان در عرصه‌های مختلف خاطرنشان کرد: امسال ما دبیرخانه مسابقات دانش‌آموزی سراسر کشور را در برنامه خواهیم داشت و امروز مراسم افتتاحیه و از پوستر این آیین رونمایی خواهد شد و دانش‌آموزان سراسر کشور با محوریت اصفهان در برنامه‌های فرهنگی و هنری شرکت خواهند کرد و اختتامیه مسابقات فرهنگی و هنری نیز به میزبانی شهر گنبدهای فیروزه‌ای برگزار خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه