English

با اجرای طرح امنیت محله محور انجام شد؛

دستگیری ۱۰ سارق در سطح شهر شاهین شهر

جانشین فرمانده انتظامی شاهین شهر و میمه از دستگیری ۱۰ سارق، مواد فروش و جمع‌آوری معتادان متجاهر با اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده در این شهرستان خبرداد.

دستگیری  ۱۰ سارق در سطح شهر شاهین شهر
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ حجت فرهادی بیان داشت: در راستای اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با محوریت پاکسازی پارک‌ها، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری سارقان به مدت ۷۲ ساعت در شهرهای شاهین شهر، گز و گرگاب به مرحله اجرا شد.

وی شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق در ارتباط با سرقت‌های خودرو، قطعات خودرو، اموال معابر عمومی، منازل نیمه ساز، مدارس و اماکن خصوصی و دولتی، دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر از سطح محلات و جمع آوری ۲۲ معتاد متجاهر و تحویل آنها به مراکز ترک اعتیاد را از دستاوردهای این طرح اعلام کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم برازنده مردم خوب شهرستان است خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور با هدف ارتقا امنیت اجتماعی و کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت و رضایت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرایم و ارتقا امنیت گفت: شهروندان می‌توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه