English

با اجرای طرح"پیشگامان امنیت انتظامی" صورت گرفت؛

دستگیری ۵ سارق و کشف بیش از ۲۶ فقره انواع سرقت در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان"آران و بیدگل" از اجرای طرح عملیاتی"پیشگامان امنیت انتظامی" با هدف پیشگیری از انواع سرقت‌ها و پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز این شهرستان خبر داد.

 دستگیری ۵ سارق و کشف بیش از ۲۶ فقره انواع سرقت در آران و بیدگل
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده در جمع خبرنگاران بیان کرد: همزمان با سراسر کشور و در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مطالبات مردم ی در برخورد با هنجارشکنان اجتماعی و با هدف پیشگیری از انواع سرقت‌ها، کشف پرونده‌های سرقت و همچنین پاکسازی نقاط جرم‌خیز طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی 4 در شهرستان آران و بیدگل با هماهنگی مرحع قضائی به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح، 24 ساعته تمامی کلانتری‌های شهرستان با همکاری پلیس‌های  تخصصی در راستای کشف پرونده‌های سرقت، شناسایی سارقان، مالخران و افراد مرتبط با آن‌ها و همچنین پاک‌سازی مناطق جرم‌خیز اقدام کردند.

فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به پاکسازی 10محله در این طرح، ادامه داد: دستگیری 5 سارق و کشف 26 فقره انواع سرقت، کشف 298 گرم انواع مواد مخدر و توقیف 9 دستگاه موتورسیکلت و 7 دستگاه خودرو متخلف از نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری مردم با خادمان خود در مجموعه انتظامی در اجرای این طرح و سایر طرح‌های انتظامی، گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی با اجرای مستمر و هدفمند طرح‌های انتظامی، امنیت و آرامش را به مردم هدیه داده و به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار می‌دهد که با برخورد قانونی و قاطعانه پلیس مواجه خواهند شد و پلیس در جهت ایجاد آرامش روانی شهروندان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه