English

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

۲ سارق موتورسیکلت در شرق اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2سارق و کشف 5 دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه متهمان در عملیات کارآگاهان پلیس خبر داد.

2 سارق موتورسیکلت در شرق اصفهان دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ حسین ترکیان بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موتور سیکلت شهروندان در برخی از مناطق شرقی شهر اصفهان، با توجه به شیوه و شگرد خاص سارقان در سرقت موضوع شناسایی و دستگیری عامل این سرقت ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود در نهایت رد پای 2 سارق را در این سرقت ها به دست آورده و  با شناسایی هویت اصلی آنان و محل اختفاء متهمان، هر دو سارق را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به 7 فقره سرقت موتور سیکلت در شرق شهر اصفهان اعتراف کردند خاطر نشان کرد: از مخفیگاه سارقان 5 دستگاه موتورسیکلت مسروفه کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات نکمیلی کارآگاهان پلیس مشخص شد سارقان موتورسیکلت های مسروقه را به 2 مالخر با قیمت های بسیار پایین می فروختند که سرانجام مالخران نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه