English

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خبر داد:

دستگیری ۲ قاچاقچی سلاح غیرمجاز در نجف آباد / کشف ۸ قبضه سلاح وینچستر

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری 2 قاچاقچی سلاح غیرمجاز در نجف آباد در عملیات مشترک پلیس شهرستان های نجف آباد و شاهین شهر خبر داد.

دستگیری 2 قاچاقچی سلاح غیرمجاز در نجف آباد / کشف 8 قبضه سلاح وینچستر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ میثم گوهری آرانی با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی سلاح و مهمات در عملیات مشترک پلیس شهرستان های نجف آباد و شاهین شهر گفت:‌ از این افراد 8 قبضه سلاح وینچستر کشف شد.

وی  بیان داشت:‌ ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان و شهرستان شاهین شهر در انجام تحقیقاتی از فعالیت فردی در زمینه قاچاق سلاح غیرمجاز از استان های جنوبی به مرکزکشور مطلع شدند وبا آغاز تحقیقات نامحسوس، سرانجام زمانی که این قاچاقچیان در حال برنامه ریزی برای قاچاق تعدادی سلاح بودند، مورد رصد اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند.

وی افزود: در مراقبت های پلیسی مشخص شد که این افراد در حال قاچاق سلاح و تردد از یکی از استان های جنوبی کشور به سمت استان اصفهان هستند که بلافاصله با هماهنگی انجام شده با مقام قضائی، برنامه ریزی عملیاتی لازم برای دستگیری این فرد آغاز شد.

سرهنگ گوهری آرانی ادامه داد: سرانجام طی یک عملیات،‌ 2 نفر متهم که با یک دستگاه خودروی نیسان و در پوشش حمل تره بار در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان نجف آباد در حال تردد بودند ‌دستگیر و در بازرسی از زیر بار خودور، تعداد 8 قبضه سلاح شورشی وینچستر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان برخورد قاطع پلیس با هر گونه اقدام در خصوص برهم زدن نظم و امنیت عمومی گفت: افراد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه