English

فرماندار مهران:

عملکرد مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مبتنی بر توزیع عادلانه زیرساخت‌‌های فرهنگی است

فرماندار مهران گفت: عملکرد مدیر کل کانون مبتنی بر توزیع عادلانه زیرساخت‌های فرهنگی و توجه به کلیه مراکز سطح استان بخصوص مراکز فرهنگی هنری شهرستان ها است.

عملکرد مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مبتنی بر توزیع عادلانه زیرساخت‌‌های فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، فرماندار مهران با همراهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ،شهردار مهران و تعدادی از مسئولین شهرستان از مرکز کانون فرهنگی هنری شهرستان مهران بازدید بعمل آورد.

علی عباس شفیعی با عنوان اینکه این بازدید با تقاضای مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به جهت پیگیری و رفع مشکلات ونواقص این مرکز صورت گرفت، افزود: مرکز فرهنگی هنری مهران نیاز اساسی به تعمیر و تجهیز جهت استفاده قشر کودک و نوجوان دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه مهران گرانیگاه اربعین حسینی و محل تردد زائرین اباعبدالله است، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مراکز فرهنگی هنری به قشر مخاطب ضرورت دارد ولازم است به این مراکز فرهنگی توجه ویژه ای شود.

فرماندار مهران تصریح کرد: به درخواست مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، در اواخر سال ۱۴۰۱ و حمایت فرمانداری شهرستان ،اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال در راستای تعمیر و تجهیز کانون فرهنگی هنری شهرستان مهران در نظر گرفته شد که خوشبختانه کل این مبلغ از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تخصیص داده شد.

شفیعی اضافه کرد: در این بازدید مقرر شد ، یک باب نمازخانه برای استفاده زائرین حسینی در محوطه این مرکز احداث گردد و برای احداث این نماز خانه قرارگاه سازندگی سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بخشی از کار را برعهده دارد، بخش دیگری از تامین مصالح بر عهده شهردار مهران و یک بخش دیگر از تأمین مصالح بر عهده یکی دیگر از ادارات شهرستان مهران است.

وی بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین قشر مخاطب تأکید کرد و گفت: با توجه به موقعیت استراتژیکی شهرستان مهران، ضرورت دارد فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین به فرزندان مهران در مراکز فرهنگی هنری آموزش داده شود تا کودکان و نوجوانان این شهرستان بیشتر با این فرهنگ غنی آشنا شوند .

فرماندار مهران با عنوان این مطلب که در ادوار گذشته، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، توجه خود را بر ساماندهی مراکز کانون شهر ایلام معطوف داشتند و متاسفانه توجه چندانی به مراکز شهرستان ها نداشته اند ،افزود: عملکرد خانم رستگار مبتنی بر توجه به کلیه مراکز سطح استان بخصوص شهرستان ها و توزیع عادلانه فرهنگی در سطح استان است که این عملکرد جهت رفع کمبودهایی که در مراکز شهرستان ها وجود دارد نگاه و عملکردی خوب است.

فرماندار مهران اضافه کرد: مدیر کل کنونی کانون بخوبی پیگیر مسائل و مشکلات مراکز کانون در شهرستان ها می باشد و با رایزنی با فرمانداران و مسئولین استانداری قدم های خوبی را در راستای رفع کمبودهای مراکز شهرستان ها بر می دارد که امیدواریم این نواقص و کمبودها در دولت سیزدهم رفع گردد، و کودکان و نوجوانان شهرستان ها نیز با برخورداری از مراکز مجهز و فعال بتوانند از خدمات فرهنگی هنری مناسب و توزیع عادلانه فرهنگی ،استفاده لازم را ببرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه