English

دادستان کل کشور:

دشمن برای ایجاد اختلاف و شکاف بین جامعه برنامه‌های فراوانی دارد

دادستان کل کشور با بیان اینکه دشمن برای ایجاد اختلاف و شکاف بین جامعه برنامه‌های فراوانی دارد، گفت: مسئله کشف حجاب مورد نقد بسیاری از مردم است که با ترویج بیگانگان در سطح جامعه دیده می‌شود.

دشمن برای ایجاد اختلاف و شکاف بین جامعه برنامه‌های فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان گفت: مسئله کشف حجاب مورد نقد بسیاری از مردم است که با ترویج بیگانگان در سطح جامعه دیده می‌شود و مردم و متدینین و خانواده شهدا و عامه مردم از ما مطالبه می‌کنند که چرا اقدام اساسی صورت نمی‌گیرد.

وی بیان داشت: امروز ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی که با خون خود نهال انقلاب اسلامی را کاشتند، جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب شاهد حضور ملت همیشه در صحنه به ویژه جوانان غیور که حامی ارزش‌های انقلاب هستند، خواهند بود.

این مقام مسئول ادامه داد: حضور حماسی مردم در این مکان در شهر اصفهان با همه مشکلات و سختی‌های که در زندگی آنها ملموس و مشخص است همچنان پای ارزش‌های انقلاب و دفاع از ولایت فقیه و جمهوری اسلامی ایستاده‌اند.

دادستان کل کشور گفت: وظایف مسئولان در قبال این مردم آن است که صادقانه در خدمت مردم و برای رفع مشکلات آنها تمام وقت تلاش خود را به کار گیرند.

حجت الاسلام منتظری با اشاره باینکه امروز اختلاف‌های سیاسی وجود دارد، بیان کرد: نکته مهم برای  مقابله با دشمن در شکست نقشه‌های آنها حفظ وحدت و یکپارچگی است و نباید امروز اجازه دهیم که دشمن در برنامه‌های خود موفق باشد.

وی افزود: جوانان باید بدانند که برنامه دشمن برای به زانو درآوردن کشور،تجزیه آن و نابودی این ملت است وباید توطئه‌هایش رابا تدبر،تعقل و تجزیه و تحلیل صحیح این مسائل خنثی کرد.

دادستان کل کشور گفت: استکبار جهانی با سقوط پهلوی تمام منافع خود را از دست داد و به همین دلیل از روزهای نخستین انقلاب توطئه‌ها و برنامه‌های شیطانی خود را برای مقابله با انقلاب اسلامی آغاز کرد.

منتظری بابیان اینکه در حال حاضر استکبار جهانی توطئه‌های جدیدی را علیه نظام جمهوری اسلامی طراحی می‌کند، بیان داشت:یکی از عوامل شکست دشمن در میدان‌های جنگ نظامی شناسایی دقیق نقشه‌های دشمن است، همواره از مقام معظم رهبری شنیده‌ایم که امروز با یک جنگ ترکیبی روبه‌رو هستیم و حداقل ۱۰ عنصر این جنگ را تشکیل می‌دهد.

این مقام مسئول با اشاره باینکه حفظ عفاف و حجاب برای بانوان اثرات مثبتی دارد، افزود: حجاب از احکام ضروری اسلام است و احکام اسلام دیروز و امروز ندارد و در کشور قانون صریح بر حفظ حجاب و عدم حفظ آن جرم انگاری شده است و برای رعایت قوانین خانم‌ها باید در ملاعام رعایت کنند.

وی با بیان اینکه قطع ارتباط و همبستگی مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی از جمله توطئه‌های شوم دشمنان است،گفت: هنگامی که دشمن برای ترویج بی‌حجابی برنامه‌ریزی کند، به طور قطع با نقشه‌های آنها برخورد خواهد شد.

دادستان کل کشور گفت: طبق بیان امام علی (ع) پرچمی که طلایه‌دار و صاحب آن حضرت بقیه‌الله است را تنها افرادی می‌توانند حمل کنند که اهل بصیرت و بینش، صبر و بردباری باشند و علاوه بر آن بتواند در مواجهه با حوادث و پیشامدها راه حق را درست تشخیص دهد.

حجت الاسلام منتظری بیان کرد: این پرچم در دوران غیبت امام زمان (عج) به دست امام‌خامنه‌ای است لذا برای ادامه راه و پیروی از ولایت علوی در جامعه امروز همه ما باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه