English

معاون رئیس جمهور در رشت:

یوم الله ۲۲ بهمن پرافتخارترین روز در تاریخ ملت ایران است

معاون رئیس جمهور، یوم الله ۲۲ بهمن را پرافتخارترین روز تاریخ ملت ایران دانست و افزود: در چنین روزی ملت ایران با انقلاب خودشان یک رژیم سراپا فاسد و وابسته و مزدور و مستبد را از این کشور بیرون کردند.

یوم الله ۲۲ بهمن پرافتخارترین روز در تاریخ ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، محمد دهقان امروز در مراسم یوم الله 22 بهمن که در میدان شهدای ذهاب(شهرداری) رشت برگزار شد، با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم و مدافع امنیت و مدافع سلامت، اظهار کرد: در برابر همه آنهایی که در راه انقلاب و پیروزی انقلاب و دوام انقلاب مقاومت کردند و جان خود را بخشیدند، سر تعظیم فرود می آوریم.

وی یوم الله ۲۲ بهمن را پرافتخارترین روز تاریخ ملت ایران دانست و افزود: در چنین روزی ملت ایران با انقلاب خودشان یک رژیم سراپا فاسد و وابسته و مزدور و مستبد را از این کشور بر کندند و حکومت اسلامی و حکومت دینی و حکومت مردمی را مبتنی بر فرهنگ و اعتقادات مردم برپا کردند.

معاون حقوقی رئیس جمهور، با بیان اینکه شاه و وابستگانش که همه وجودشان پر از وابستگی و نفرت بود از کشور بیرون رانده شدند، تصریح کرد: با پیروزی انقلاب شخصیتی الهی، مردمی، فیلسوف، فقیه، عالم، زاهد و با تقوا مانند امام خمینی(ره) به عنوان رهبر این کشور انتخاب شد. در واقع ملت ایران از رهبری پیروی کردند که زهد و تقوا و پارسایی او پرتوی از زهد و تقوا و پارسایی جدش امیرالمومنین علی(ع) بود.

دهقان مقام معظم رهبری را ادامه دهنده راه امام خمینی(ره) دانست و تاکید کرد: رهبر معظم همان راه را با همان تقوا و پارسایی و زهد و درایت و شجاعت و ایستادگی در برابر ظلم که در وجودشان تبلور دارد، ادامه می دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حضور ملت به پیروزی رسیده و با حضور ملت در این سال ها طولانی داوم پیدا کرده است، گفت: دشمنان انقلاب از همان روزهای اول دشمنی را آغاز کردند و منافقین را به جان ملت انداختند و صدها نفر از مسئولان و هزاران نفر از مردم مومن و انقلابی را به خاک و خون کشیدند و حدود ۱۷ هزار نفر را شهید کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه