English

آخرین وضعیت مسمومیت دانش‌آموزان قمی به کجا رسید؟

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به حادثه مسمومیت دانش‌آموزان گفت: وضعیت دانش‌آموزان طبیعی بود اما برای احتیاط برخی را با رضایت والدین به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردیم تا بررسی هایی انجام دهیم و در مجموع از ۱۸ دانش‌آموز آزمایش‌ گرفته شد که مشکلی نبود و این افراد در حال ترخیص هستند.

آخرین وضعیت مسمومیت دانش‌آموزان قمی به کجا رسید؟

به گزارش خبرگزاری موج قم، مجید محبی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به حادثه مسمومیت دانش‌آموزان قمی اظهار کرد:  پس از تماس مسئولان مدارس با اورژانس، بلافاصله نیروهای اورژانس همراه با تیم کامل مورد نیاز در محل حاضر شدند اما دانش‌آموزی در شرایط بدحال نبوده است.

وی اضافه کرد: بیشتر علت ضعف جسمانی دانش‌آموزان بخاطر بار استرسی ناشی از حوادث قبلی مسمومیت در مدارس و محیط آشفته مدرسه بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: از سر صحنه نمونه‌گیری خون و اکسیژن سنجی را انجام دادیم که وضعیت دانش‌آموزان طبیعی بوده است، برخی را هم برای احتیاط با رضایت والدین به بیمارستان شهید بهشتی منتقل کردیم تا بررسی هایی انجام دهیم و در مجموع آزمایش‌هایی از ۱۸ دانش‌آموز گرفته شد که مشکلی نبود و اکنون این افراد در حال ترخیص هستند.

گفتنی است، روز گذشته حداقل در 4 مدرسه قم مسئولین مدارس از اورژانس درخواست بررسی وضعیت سلامت دانش‌آموزان را کردند که تعدادی از دانش‌آموزان 2 مدرسه به مراکز درمانی منتقل شدند.

در همین راستا مدیر ناحیه 4 آموزش و پرورش قم نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد: روز یکشنبه 3 دانش‌آموز واحد آموزشی دخترانه امامی به دلیل نقص در سیستم گرمایشی و مسمومیت با مونواکسیدکربن به بیمارستان اعزام شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه