English

شهردار ایلام:

مناطق کم برخوردار نیز از خدمات شهرداری ایلام قطعا بهره مند خواهند شد

استاندار، رییس شورای اسلامی شهر ایلام، شهردار ایلام، معاونین معماری، زیربنایی و خدمات شهری و ... از روند عملیات اجرایی مصوبات سفر رییس جمهور در منطقه کارخانه نمک بازدید کردند.

مناطق کم برخوردار نیز از خدمات شهرداری ایلام قطعا بهره مند خواهند شد

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، بابک محمدی آوندی شهردار ایلام در این بازدید گفت: حسب بازدید رییس جمهور محترم از محله کارخانه نمک و دستورات استاندار تلاشگر ایلام، کارهای کارشناسی شهرداری و برآورد دقیق از وضعیت منطقه جهت توسعه و عمران این محله آغاز گردید و شهرداری با تمام توان پای کار آمد.

محمدی افزود: ابتدا در یک اقدام ضربتی در چند مرحله با مستقر کردن مجموعه خدمات شهری و سازمانهای تابعه آن اقدام به پاکسازی، تنظیف منطقه و تامین نیازهای اولیه مردم در حوزه خدمات رسانی کردیم.

بابک محمدی اظهار داشت: بیس و شن ریزی معابر، جدولگذاری، زیرسازی مسیرهای اصلی، آسفالت معابر ، دال بتونی، استقرار ایستگاه اتوبوس درون شهری و تعیین مسیر ایاب و ذهاب اهالی، پاکسازی شبانه روزی کوچه و خیابانها و دیگر امورات مربوط به حوزه خدمات شهری و عمرانی از جمله قولهایی بود که شهرداری ایلام در راستای دستورات رییس جمهور محترم و تاکیدات استاندار گرانقدر به آنان جامه عمل پوشاند.

شهردار ایلام ضمن قدردانی از نگاه خوب استاندار ایلام و حمایت های ایشان گفت: حدود 7 میلیارد تومان در راستای مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری در مبحث توسعه و عمران منطقه و امورات زیربنایی آن هزینه و به مرحله اجرا درآمده است.

محمدی تصریح کرد: خداروشکر که امروز شاهد رضایت مردم قدرشناس و شهیدپرور این منطقه هستیم و امروز لطف و محبت این مردم قدرشناس مرا شرمنده کرد، امیدوارم بتوانم خدمتگزاری لایق برای این مردم شریف باشم.

شهردار ایلام در پایان گفت: نگاه ما فقط مرکز شهر نیست و مناطق کم برخوردار نیز از خدمات شهرداری ایلام قطعا بهره مند خواهند شد زیرا اعتقاد ما خدمت بی منت به مردم است.

در ادامه رییس شورای اسلامی شهر ایلام نیز گفت: خدا را شاکر و سپاسگزارم که مجموعه شورا و شهرداری توانست پاسخگوی مطالبات اهالی منطقه باشد که در این خصوص از استاندار محترم ایلام و مجموعه همکاران تشکر میکنم.

 انوری افزود: روزی که پای در مسند شورا گذاشتم به اتفاق همکارانم خدمتگزاری مثمرثمر به مردم را سرلوحه کارهایمان قرار دادیم زیرا اعتقاد داریم مردمداری از اهم صفات بارزی است که یک مدیر باید آنرا با دل و جان بپذیرد که امیدوارم بتوانیم رضایت خدا و خلقش را بدست آوریم.

انوری ابراز داشت: مناطق حاشیه نشین شهر از جمله کارخانه نمک، پیچ آشوری، چالیمار، کوچه های میلاد، تلاش، دستگیر، محله قائم و دیگر مناطق کم برخوردار باید مورد حمایت مسئولان قرار بگیرند و نسبت به احصاء مشکلات آنان و تلاش در جهت تامین اعتبار و رفع نیازمندی های آنان اقدام نمایند.

رییس شورای اسلامی شهر ایلام خطاب به نماینده عالی دولت در استان گفت: آقای استاندار مردم از شما بعنوان مدیری جهادی، تلاشگر و مردمی یاد میکنند و انتظار دارند به خواسته های بحق آنان گوش فرا دهید و در پی رفع مشکل برآیید و الان مناطق کم برخوردار خاصه آنهایی که در بالا اشاره گردید از حضرتعالی انتظار دارند چون منطقه کارخانه نمک مورد تفقد دولت قرار بگیرند.

انوری خاطرنشان کرد: برخی مناطق محلات دستگیر، قائم، پیچ آشوری و میلاد بلحاظ آب و برق مشکلات عدیده ای دارند که از استاندار محترم و آقای هژبری معاونت پرتلاش عمرانی انتظار حمایت، همراهی و رفع مشکل است.

وی همچنین گفت: رضایت مندی مردم از پیگیری ها، تلاش ها و وعده های صادقانه استاندار ایلام و عملیاتی شدن آنان نشانه پتانسیل و توانمندی بالای دکتر بهرام نیا و مجموعه معاونین خدوم و تلاشگر ایشان است که نمونه آنرا امروز دیدیم که امید است این نگاه همچنان تداوم یابد.

رییس شورای اسلامی شهر ایلام با اشاره به اینکه لبخند رضایت مردم شیرین ترین خاطره هاست در پایان گفت: بنده و همکارانم در شورای اسلامی شهر ایلام و همچنین شهردار محترم جهت خدمتگذاری به مردم همواره در تعامل و همراهی با نماینده معزز ولی فقیه در استان، استاندار مردمی و دلسوز استان و مجموعه نهادهای سختکوش و تلاشگر انتظامی و امنیتی استان هستیم، امید است موجب خشنودی خدا و خلق خدا شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه