English

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

یک هزار مگاوات انرژی خورشیدی سال ۱۴۰۲ در اصفهان وارد مدار می‌شود

​معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان داشت: یک هزار مگاوات انرژی خورشیدی سال ۱۴۰۲ در اصفهان وارد مدار می‌شود.

یک هزار مگاوات انرژی خورشیدی سال ۱۴۰۲ در اصفهان وارد مدار می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، مهران زینلیان در حاشیه نشست کارگروه انرژی از آغاز عملیات اجرایی تولید یک هزار مگاوات انرژی خورشیدی از سال گذشته تاکنون خبرداد و گفت: امیدواریم تا ابتدای سال ۱۴۰۲ این میزان انرژی به مدار برسد.

وی با اشاره به اینکه این کارگروه ذیل شورای فنی و برای نخستین بار تشکیل شده است، اظهار داشت: یکی از اهداف این کارگروه تشویق و توصیه به دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان مثل آب، برق، گاز، دستگاه های سازنده مسکن مانند شهرداری و راه و شهرسازی به استفاده از آخرین فناوری‌های نوین در حوزه انرژی است.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر این مهم اتفاق بیفتد، در صرفه‌جویی مصرف انرژی و در بهینه مصرف کردن انرژی در استان اصفهان شاهد تحول ویژه‌ای خواهیم بود.

زینلیان بیان کرد: بهینه‌سازی انرژی در دو حوزه مسکونی و بخش صنعت مورد توجه کارگروه قرار دارد. همچنین دستگاه‌های اجرایی نیز در تأمین، توزیع و مصرف انرژی باید برنامه های خود را ارائه کنند.

وی افزود: در سال گذشته عملیات اجرایی تولید یکهزار مگاوات انرژی پاک (انرژی خورشیدی) در سطح استان آغاز شده است و امیدواریم تا ابتدای سال 1402 این میزان انرژی به مدار برسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: همچنین در این کمیته مقرر شد هرگونه توسعه خطوط انتقال انرژی مورد مطالعه قرار گیرد؛ به عنوان مثال بررسی شود برای گازرسانی به مناطق صعب العبوری که در حال حاضر در شبکه برق وجود دارد چه راهکارهایی را داریم و ممکن است به این جمع بندی برسیم که از شبکه برق نیز استفاده کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه