English

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش مازندران خبر داد؛

افتتاح ۲۵ طرح آموزشی، تربیتی و عمرانی در مازندران

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران از افتتاح 25 طرح آموزشی، تربیتی و عمرانی در سطح استان خبر داد.

افتتاح 25 طرح آموزشی، تربیتی و عمرانی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، حسین کمالی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با اعلام افتتاح 25 طرح آموزشی، تربیتی و عمرانی در سطح ادارات شهرستان ها و مناطق، برنامه های آموزش و پرورش مازندران در هفته دولت، اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم ویژه گرامیداشت هفته دولت در تمامی ادارات شهرستان ها و مناطق از تبیین گران مطلع و صاحب سخن به جهت تشریح علکرد ارزشمند دولت مردمی باشیم.

وی ادامه داد: در مراسم ویژه هفته دولت، رؤسای ادارات شهرستان ها و مناطق ضمن تشریح عملکرد حوزه مدیریت خود در یک سال گذشته از کارمندان ساعی و پرتلاش دستگاه تعلیم و تربیت با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و چهره های نخبه علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل بعمل خواهند آورد.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به افتتاح 13 طرح ورزشی از جمله افتتاح سالن ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان، زمین ورزشی چمن مصنوعی در شهرستان ها و مناطق میاندرود، نور، چالوس، لاریجان، دودانگه و کجور از افتتاح 11 کلاس تخصصی درس تربیت بدنی با محوریت مدارس مناطق محروم در هفته دولت خبر داد.

وی با اشاره به افتتاح اولین دوره آموزشی سوادآموزی عشایر استان مازندران در هفته دولت گفت: افتتاح اولین مرکز محلی یادگیری در حوزه معاونت نهضت سواد آموزی از دیگر اقدامات ویژه آموزش و پرورش استان در ایام هفته دولت خواهد بود.

کمالی با اشاره به تجهیز هنرستان های فنی و حرفه ای و آزمایشگاه های مدارس با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد تومان افزود: در این هفته مرحله ای از تحویل دستگاه های سی ان سی رشته ماشین ابزار با تجهیز هنرستان صنعتی امیرکبیر شهرستان بابل انجام خواهد گرفت.

وی همچنین با اعلام میزبانی آموزش و پرورش مازندران از مسابقات ملی هنرهای نمایشی و آوایی دانش آموزان استثنایی سراسر کشور در هفته دولت، از برگزاری اختتامیه طرح تثبیت و تعمیق یادگیری در این ایام خبر داد و افزود: طرح های آموزشی و پرورشی بی شماری همچون جشنواره نوجوان و جوان خوارزمی، مسابقات قرآنی، جشنواره فرهنگی و هنری، اردوهای یاوران ولایت و طلایه داران، المپیادهای علمی و... در طول خدمت یک سال گذشته دولت مردمی در سطح استان به انجام رسیده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با اشاره بر لزوم تلاش هرچه بیشتر خدمتگزاران به مردم در حوزه دستگاه تعلیم و تربیت استان از زحمات همه دلسوزان واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی تقدیر و قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه