English

سرهنگ عباس قاسمی:

دشمن با ایجاد ناامنی در پی ضربه به ایران اسلامی است

فرمانده انتظامی میناب گفت: دشمن جنگ فرهنگی، اقتصادی و ناامنی ها را شروع کرده است و امروز باید تمام تلاش خود را در هر سنگری که قرارداریم بکارگیری کنیم.

دشمن با ایجاد ناامنی در پی ضربه به ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب در نشست خبری با اهالی رسانه به مناسبت هفته خبرنگار اظهارداشت: امروز اگر پلیس در ماموریت ها موفق است مرهون تلاش های خبرنگارانی است که این تلاش ها را به تصویر میکشند

وی با اشاره به اینکه امروز در یک جنگ تمام عیار با دشمن قرارداریم افزود: دشمن جنگ فرهنگی، اقتصادی و ناامنی ها را شروع کرده است و امروز باید تمام تلاش خود را در هر سنگری که قرارداریم بکارگیری کنیم.

سرهنگ قاسمی در ادامه گفت: پلیس در کنار مردم در مراسمات شادی و عزاداری مردم حضور خواهد داشت و دشمنان درحال ضربه زدن به بدنه اقتصادی کشور با قاچاق های سازمان یافته به روش های مختلف هستند. 

وی با اشاره به اینکه در بحث هوشمند سازی اقدامات خوبی انجام شده است تا خواسته های مردم در سریع ترین زمان ممکن توسط همکاران ما بررسی شود عنوان کرد: برخورد با پدید قاچاق در حوزه های مختلف و تکریم ارباب رجوع در اولویت پلیس قرار دارد و باعث افتخار است که همیشه برای خدمت به مردم در کنار آن ها حضور داشته باشیم. 

فرمانده انتظامی میناب تاکید کرد: مشکلات و دغدغه های وجود دارد که میتوان با قلم رسانه آن‌ها را مرتفع کرد و قاچاق سوخت که اکنون تبدیل به دغدغه مردم شده است، سهمیه بگیران سوخت کجا هستند؛ کسانی که سهیمه سوخت برای زیر مجموعه تعیین میکنند آیا نظارت دارند؟. 

وی با بیان اینکه در حوزه نظارتی پرونده های تشکیل و در دست بررسی است تصریح کرد: انتقال سوخت آیا وظیفه پلیس است یا اداره‌ای که از این اقدام بهره مییرد.

سرهنگ قاسمی با تاکید بر این موضوع که در توزیع سوخت نظارت های لازم باید انجام شود گفت: اگر امروز به موفقیت های دست پیدا میکنیم مدیون تلاش های نیروهای درحال خدمت در انتظامی هستیم و دستگاه های دیگر همکاری لازم را با پلیس را داشته باشند 

به گفته وی، درخواست ما از رسانه پای کار آوردن همه دستگاه های متولی برای تعامل و همکاری با پلیس است و در فرهنگ ترافیک دچار مشکل هستیم، گاهی مجبور به جریمه هستیم.

فرمانده انتظامی میناب با اشاره به اینکه درحال ارتقای مراکز پلاک گذاری هستیم تصریح کرد: اقداماتی در این خصوص درحال انجام است و با انجام بسیاری از اقدامات هزینه های مردم کاسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

رسانه‌ها نقش پررنگی در ایجاد احساس امنیت دارند

وی با بیان اینکه وظیفه پلیس حفظ آرامش و امنیت روانی همه مردم است عنوان کرد: در برخی از مسائل ما هم درحال مطالبه‌گری هستیم درصورتی که کار ما نیست و تلاش کنیم با کار فرهنگی به سمتی برویم که نیاز به برخورد نباشد.

سرهنگ قاسمی اشاره به موضوع ترافیک مرکز شهر میناب در پایان گفت: ساختمان های جدیدی که در مرکز شهرمیناب درحال احداث هستند اگر پارکینگ نداشته باشند مجوز ساخت داده نخواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه