English

سرهنگ عباس قاسمی؛

رسانه‌ها نقش پررنگی در ایجاد احساس امنیت دارند

فرمانده انتظامی میناب گفت: رسانه ها نقش مؤثری در تامین امنیت روانی و احساس امنیت در جامعه را دارند، در این خصوص پلیس در کنار و همگام با مردم است.

رسانه‌ها نقش پررنگی در ایجاد احساس امنیت دارند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی میناب در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: اصحاب رسانه چشم بیدار جامعه هستند و می‌بایست با دقت به مسائل اجتماعی و اقتصادی حاکم بر جامعه پرداخته شود و با مطالبه‌گری مناسب حق و حقوق مردم را دریافت کنند.

وی افزود: اصحاب رسانه باتوجه به رسالت و وظیفه خطیری که دارند می‌توانند همکاری مناسبی برای تامین امنیت و کاهش  آسیب های اجتماعی با پلیس داشته باشند.

سرهنگ قاسمی با اشاره با اینکه اصحاب رسانه دارای پتانسیل فنی و علمی هستند، گفت: رسانه ها نقش مؤثری در تامین امنیت روانی و احساس امنیت در جامعه را دارند، در این خصوص پلیس در کنار و همگام با مردم است.

وی با اشاره به اینکه پلیس نمی‌تواند نسبت به دغدغه های مردم بی تفاوت باشد خاطرنشان کرد: قلم و کلام خبرنگاران موجب کشایش مشکلات است و باتوجه به نقش مفیدی که دارند می‌توانند امنیت روانی جامعه را به وجود بیاوند.

فرمانده انتظامی میناب با بیان اینکه گاهی برخی نشریات و کانال های فضای مجازی اخبار و شایعه افکنی‌هایی مخابره و منتشر می‌شود که باعث تشویش افکار عمومی و برهم زدن امنیت روانی جامعه خواهد شد اظهار داشت: امنیت روانی مردم خط قرمز پلیس است و اجازه نخواهیم داد با مطرح کردن موضوعات مختلف موجب اختلال در نظم و امنیت عمومی فراهم شود؛ با افراد سودجو به شدت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به مسئله بحران آب آشامیدنی که موجب کمبود و قطعی نارضایتی های عموم مردم شده بود، گفت: برای حل این مشکل مسئولین با تلاش های بسیار نسبت به وارد کردن آب سد سرنی به وارد مدار آب شهری که با قابلیت تصفیه خانه های مجرب وجود دارد، عده‌ای با موج سواری و شایعه افکنی این مسئله را به چالش کشاندند.

بیشتر بخوانید:

تامین آب میناب به روال سابق بازگشت

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: در این راستا رسانه ها با هوشیاری کامل باید بتوانند در برخورد با چنین موضوعاتی همیار پلیس در ایجاد امنیت خصوصا امنیت روانی، احساس امنیت داشته باشند تا با پاسخ درست و به موقع برای مردم روشنگری کنند.

فرمانده انتظامی میناب در پایان ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه در پایان گفت: پلیس در کنار مردم است و هرکس بخواهد به امنیت روانی مردم ضربه بزند برخود شدید صورت خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه