English

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد خبر داد؛

جشنواره تابستانه شاد خانوادگی لبخند / ویژه برنامه های نشاط اجتماعی در تیرماه ۱۴۰۱

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد ویژه برنامه های تفریح و نشاط اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری در تیرماه 1401 را تشریح نمود.

جشنواره تابستانه شاد خانوادگی لبخند / ویژه برنامه های نشاط اجتماعی در تیرماه 1401

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا خاکسار گفت: با شروع فصل تابستان و با توجه به محورهای اصلی عملکرد سازمان پیرامون افزایش نشاط اجتماعی در جامعه و لزوم تقویت بنیان خانه و خانواده، ویژه برنامه های تابستانه شاد خانوادگی لبخند در سطح بوستان ها و پارک های مناطق مختلف پنجگانه شهری تدوین و برگزار خواهد شد.

وی افزود: مسابقات مفرح و مهیج صفحه ای از 10 تیر 1401 در پارک های شهید کبیرزاده ویلاشهر، لاله نجف آباد، فیروزه و ملت امیرآباد در بستری از فضای با نشاط و آموزشی آغاز و تا 31 تیرماه ادامه خواهد داشت.

خاکسار بیان داشت: برگزاری مسابقات شاد خانوادگی در پارک کوهستان و باغ بانوان به عنوان دیگر مراکز تفریحی شهر، دیگر مطلبی بود که خاکسار ضمن اشاره به آن افزود طی تاریخ های اعلام شده، این دو مرکز پذیرای مسابقات شاد، مفرح و با نشاط گروهی و با محوریت و مرکزیت بنیان خانواده خواهد بود

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد در پایان گفت:جشنواره های مفرح آب بازی مجموعه باغ بانوان و ساخت بادبادک ها در پارک بزرگ کوهستان، همایش های بزرگ پیاده روی خانوداگی در ویلاشهر و یزدانشهر و.. از  بخش های شاخص این مسابقات خانوادگی خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه