English

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری نجف آباد خبر داد:

برگزاری طرح قرآنی بهار در بهار در ایام ماه مبارک رمضان

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد از اجرای فراگیر طرح قرآنی « بهار در بهار» رمضان ۱۴۴۳ در مناطق مختلف شهری نجف‌آباد خبر داد.

برگزاری طرح قرآنی بهار در بهار  در ایام ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، علیرضا خاکسار ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به حدیث امام محمد باقر(ع) که « هرچیزی بهاری دارد و بهار قرآن، ماه رمضان است » گفت: با توجه به تقارن فصل بهار طبیعت با بهار قرآن در این ایام، "بهار در بهار" به عنوان شعار  کلی این طرح قرآنی تعیین شد.

وی افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی با همکاری و مشارکت فعالان مذهبی مناطق، دفاتر امام جمعه، موسسه‌های قرآنی، مجموعه‌های فرهنگی مذهبی، مقبره شهدای گمنام و.. در ایام ماه مبارک رمضان در مساجد، حسینیه‌ها و حرم شهدای گمنام  امیرآباد، ویلاشهر و یزدانشهر مراسم جزءخوانی برگزار می کند.

علیرضا خاکسار در ادامه بیان کرد: برگزاری محافل و کرسی‌های تلاوت در بوستان و پارک‌های مناطق شهری از دیگر بخش‌های این طرح است که طی آن با مشارکت موسسه قرآن و عترت فلاح، از ۱۸ ،  ۲۵ و ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ به ترتیب در پارک کوستان و کبیرزاده ویلاشهر، و پارک ملت(حرم شهدای غواص امیرآباد)، و ۵ و ۹ اردیبهشت ماه در پارک‌های فیروزه و لاله محافل قرآنی با تلاوت قاریان برتر و اجرای مسابقات و دیگر برنامه های حوزه قرآن و عترت برپا خواهد شد.

این مقام مسئول برگزاری ویژه برنامه‌های حوزه تربیت فرزند و خانواده با محوریت تبیین تعالیم الهی در فرهنگسراها، مجموعه‌های فرهنگی و کتابخانه‌های تحت پوشش سازمان فرهنگی را از دیگر بخش های تعلیمی طرح بهار در بهار دانست و افزود: این ویژه برنامه‌ها در محدوده هر مرکز با شرکت و حضور نهادهای مشارکت کننده تخصصی بومی آن تقویت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد در انتها ضمن بیان اهداف برگزاری این طرح در مناطق مختلف شهری و به صورت عمومی و به تفکیک هر منطقه در قالب چاپ و نصب بنرهای شهری، پوسترهای اطلاع رسانی و پوشش در بستر فضای مجازی و.. را تشریح نمود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه