English

شهردار نجف آباد خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی دهه ولایت در نجف آباد

شهردار نجف آباد با اشاره به برگزاری بیش از شصت ویژه برنامه فرهنگی مجموعه برنامه ها و جشن های ویژه دهه ولایت با شعار "فقط به عشق علی(ع)" را تشریح کرد.

برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی دهه ولایت در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، عبدالرسول امامی ضمن اشاره به برگزاری  جشن حجاب دهه نودی ها در یادمان شهداء نجف آباد، به تشریح میزبانی فضای باز پارک و بوستان های مناطق مختلف شهری مانند پارک فیروزه، ملت امیرآباد، شهید کبیرزاده ویلاشهر، نگین آزادگان، پارک لاله و میدان امام خمینی(ره) باغملی جهت جشن های شهری این مناسبت پرداخت.

وی گفت: در دهه ولایت، و همزمان با عید قربان تا غدیر جشن های"به عشق علی(ع)"، در فضای باز پارک و بوستان های مناطق مختلف شهری با اجرای بخش هایی مانند موسیقی، گروه سرود، گروه آکروبات، شعبده بازی و آیتم کودک سعی بر افزایش شادی و نشاط اجتماعی در بین شهروندان مناطق مختلف خواهد بود.

عبدالرسول امامی از مشارکت در اجرای دو مجموعه برنامه فرهنگی مذهبی به مناسبت دهه ولایت در میدان امام خمینی(ره)(باغملی) و پارک لاله به عنوان بخش های حمایتی سازمان در برگزاری ویژه برنامه های دهه ولایت یاد کرد.

ایشان ضمن برشمردن ویژه برنامه های فرهنگسراها و مجموعه های فرهنگی مناطق شهری به محفل ادبی غدیر در مجموعه علامه دهخدا ویلاشهر و مجموعه فرهنگی و کتابخانه عمومی فرهنگ یزدانشهر، نشست و هم اندیشی تخصصی غدیر در کتابخانه خادمی، نشست نویسندگان کوچک به مناسبت روز قلم  و جشن ولایت در مجموعه فرهنگی شهید امامی، نمایشگاه قاب غدیر در نگارخانه فرهنگسرای شهید منتظری و برنامه پیمان دوستی ویژه نابینایان در مجموعه فرهنگی شهیدان فتاح الجنان به عنوان ویژه برنامه های مراکز فرهنگی دهه ولایت اشاره کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی برنامه های تدارک دیده شده این ایام مانند جشنواره تیر و کمان در هفت برج خارون، ازدواج در آیینه اسناد موزه های مردم شناسی و تاریخ و مفاخر نجف آباد، جشنواره ادبی غدیر، بیعت بیت ها و در مسلخ عشق(شعر و موسیقی) در خانه تاریخی مهرپرور، نمایشگاه اسناد و کتب خطی در خانه تاریخی کبیرزاده، مشق عشق (زنده نویسی القاب امام هادی(ع) و جشن یوم العهد در خانه ایثار(شهیدان حجتی) و.. در اماکن تاریخی و مراکز گردشگری سازمان پرداخت.

امامی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی و برگزاری پویش های اطعام ظهر روز عید غدیر جهت نیازمندان و انجام امور روزمره اشخاص و مشاغل جامعه به عشق امیرالمونین علی(ع)، در بستر مجازی انجام خواهد شد.

شهردار نجف آباد گفت: برگزاری جُنگ های شهروندی و تئاترهای خیابانی با  آموزش اصول و موارد شهروندی در قالب برنامه های شاد و مفرح در بوستان های مناطق مختلف شهری آخرین مطلبی بود که امامی ضمن اشاره به آن از تمامی شهروندان دعوت نمود تا ضمن حضور و استفاده از بستر های فراهم شده، در تقویت روحیه اجتماعی و ارتقاء روحیه نشاط و شادی جامعه سهیم باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه