English

با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می شود ؛

اجرای طرح نشاط و معنویت خانواده در رضوان شهر گیلان

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: طرح افزایش نشاط و معنویت در خانواده با همکاری فرمانداری و اداره تبلیغات اسلامی رضوان شهر گیلان در تابستان سال جاری اجرا خواهد شد.

اجرای طرح نشاط و معنویت خانواده در رضوان شهر گیلان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام گفت: اعتقاد داریم دین و مسائل معنوی، پایدارترین منبع ایجاد نشاط معنوی محسوب می شود و بخش قابل توجهی از آموزه‌های دینی به مسائل معنوی در ایجاد نشاط اشاره دارد.

وی افزود: با این دید و با توجه به نوع و سبک زندگی جمعیت 80 هزار نفری اقلیم خاص و زیبای رضوان شهر  گیلان در دیدار با فرماندار و رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهر، تصمیم گرفته شد تا مبلغان کودک و نوجوان و همچنین مشاوران خانواده دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در ایجاد نشاط و تعالی خانواده برنامه های مفصلی را در تابستان امسال داشته باشند.

حجت الاسلام اهتمام تصریح کرد: در این جلسه از ظرفیت های رضوان شهر و روستاهای اطراف بحث و گفت و گو شد و مصوب شد در ابتدا اداره تبلیغات اسلامی رضوان شهر گزارشی از وضعیت فرهنگی منطقه را تنظیم تا بر اساس آن یک برنامه ریزی مدون برای سه ماه تابستان امسال انجام شود.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: فرماندار رضوان شهر نیز با استقبال از این طرح، قول مساعد همکاری در زمینه برگزاری هرچه با شکوه تر این برنامه را بیان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه