English

احداث ۱۲ هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع در دستور کار است

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد گفت: احداث حدود 12 هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع در دستور کار است و احداث 1100 مگاوات نیروگاه توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، از دیگر برنامه های شرکت برق منطقه ای استان یزد است که قرارداد آن با مپنا منعقد شده است.

احداث 12 هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد در نشست با آیت الله ناصری امام جمعه یزد، محدودیت بار در تابستان را مسئله مهم صنعت برق استان دانست و گفت: با توجه به مدیریت 800 مگاواتی برق در این دوره، سعی شد توجه بیشتری به صنایع داشته باشیم و تلاش کنیم کمترین میزان خاموشی خانگی را در کشور داشته باشیم.

ابوالفضل اسدی با پرداختن به برنامه های احداث نیروگاه در استان یزد بیان کرد: احداث حدود 12 هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع در دستور کار است و احداث 1100 مگاوات نیروگاه توسط شرکت معدنی و صنعتی چادرملو، از دیگر برنامه های شرکت برق منطقه ای استان یزد است که قرارداد آن با مپنا منعقد شده است.

اسدی همچنین یادآور شد: از دیگر برنامه های دولت سیزدهم، احداث 10 هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی و تجدیدپذیر است که در این زمینه نامه نگاری هایی صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد با بیان اینکه استان یزد رتبه برتر کشور را در زمینه نیروگاه خورشیدی دارد، گفت: در حال حاضر حدود 81.5 مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان یزد موجود است و به منظور افزایش این میزان به حدود 200 مگاوات نیروگاه خورشیدی، زمین های مورد نیاز به متقاضیان واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه تنها صنایع فولادی و سیمانی درگیر مدیریت بار هستند، افزود: پیشنهادهایی همچون همکاری سایر صنایع با شرکت برق منطقه ای استان یزد در زمینه کاهش سهم مدیریت بار این استان در تابستان 1401 را ارائه کرده ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی