English

فاطمه نوروزیان؛

روند افزایشی تعداد افراد مسموم شده با الکل در بندرعباس

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: بر اساس آخرین آمار تعداد افراد مسموم شده با الکل به ۵۹ نفر رسید که متاسفانه ۸ نفر نیز جان باختند.

روند افزایشی تعداد افراد مسموم شده با الکل در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شب گذشته در تشریح آخرین وضعیت مسمومیت الکلی در بندرعباس اظهار داشت: متاسفانه طی روزهای اخیر میزان مراجعات بر اثر مسمومیت الکلی در بندرعباس رو به افزایش است و تعداد مسمومان افزایش یافته است. 

وی افزود: طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی بیمارستان‌های استان تاکنون 59بیمار با علائم مسمومیت الکلی به بیمارستان‌ها مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه میزان مسمومیت این افراد بالا بوده به نحوی که شاهد افزایش مرگ و میر ناشی از مصرف مشروبات الکلی دست ساز هستیم گفت: تاکنون متاسفانه هشت بیمار بر اثر مسمومیت الکلی جان خود را از دست دادند و شش فوتی بیمارستان شهید محمدی و دو فوتی بیمارستان خلیج فارس بوده است.

وی با بیان اینکه 51 مصدوم دیگر نیز خدمات درمانی دریافت می‌کنند تصریح کرد: 30 بیمار در حال دیالیز شدن هستند، 17 بیمار وضعیت جسمی و خیمی دارند اینتوبه شده‌اند، چهار بیمار نیز دچار تاری دید شده‌اند. 

نوروزیان تاکید کرد: کلیه مصدومین به تعداد 48 نفر به بیمارستان شهید محمدی و هشت نفر به بیمارستان خلیج فارس و یک نفر بیمارستان خاتم الانبیا و یک نفر بیمارستان صاحب الزمان و یک نفر هم بیمارستان پیامبر اعظم قشم (ص) مراجعه کردند. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان ضمن هشدار و تاکید بر عدم مصرف هر گونه مواد الکلی گفت: در صورت مصرف هرگونه مواد الکلی با مشاهده علائمی مانند سرگیجه، تهوع، سردرد ، اختلال بینایی، سریعا به اورژانس مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه