English

برق تمامی مناطق زلزله زده بستک وصل شده است

استاندار هرمزگان از وصل شده برق تمامی مناطق زلزله زده بستک خبرداد.

برق تمامی مناطق زلزله زده بستک وصل شده است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز در خصوص آخرین وضعیت مناطق زلزله زده غرب هرمزگان گفت: درپی زلزله ساعت 02:45بامداد امروز با قدرت شش ریشتر در محدوده شهرستان بستک، به تمامی گروه‌های مدیریت بحران اعلام آماده باش شد و ساعت ۳ بامداد جلسه ستاد مدیریت بحران تشکیل شد.

وی افزود: چهار گروه ارزیاب شامل هلال احمر و اورژانس به کانون اصلی زلزله اعزام شدند و گروه های راهداری به دلیل کوهستانی بودن منطقه برای بازگشایی محورها اعزام شدند.

دوستی گفت: علی‌رغم شدت زلزله، خوشبختانه این زمین لرزه تلفات جانی و مصدوم نداشته است.

وی بیان کرد: پس از زلزله برق ۱۱ روستای قطع شده بود که به تبع آن ارتباطات مخابراتی هم قطع شد که پیش از ساعت 11 امروز برق روستاها وصل و ارتباط مخابراتی این مناطق نیز مجدد برقرار شد.

استاندار هرمزگان اضافه کرد: کار بازگشایی مسیرها نیز از صبح امروز شروع شد و هم اکنون همه محورهای مواصلاتی در منطقه بازگشایی شده است. 

وی با اشاره به واردشدن خسارت جزئی به منازل مسکونی در اثر وقوع زلزله، گفت: طی بازدیدهایی که از صبح امروز انجام شد، خسارت ها جزئی بوده اما به دلیل رعب ناشی از وقوع زلزله و به منظور اسکان اهالی این مناطق، چادر به اندازه کافی در کانون اصلی بحران توزیع شده که مردم بتوانند با آرامش این ساعات را پشت سر بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی