English

معاون سیاسی استانداری مازندران:

فرد هتاک به شمالی ها خود را به پلیس فتا تهران معرفی کرد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: فرد هتاکی که دیشب در فضای مجازی به کلاردشتی ها و شمالی ها توهین کرده بود ساعاتی قبل خود را به پلیس فتا تهران معرفی کرد.

فرد هتاک به شمالی ها خود را به پلیس فتا تهران معرفی کرد

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حسین حسن نژاد اظهار داشت:  بدنبال انتشار کلیپ غیر اخلاقی و توهین آمیز با دستور  استاندار از سوی فرماندهی انتظامی مازندران تلاش های گسترده برای شناسایی و دستگیری این فرد هتاک در دستور کار قرار گرفت و طبق آخرین اطلاعات واصله فرد  هتاک خود را در تهران تحویل مراجع انتظامی نموده است.

وی ادامه داد: به مردم فهیم مازندران اطمینان می دهیم  قطعا پاسخ قاطع و برخورد قانونی نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با این فرد هتاک علی رغم عذر خواهی درس عبرتی برای دیگران خواهد شد

دادستانی مرکز مازندران نیز در اطلاعیه ای گفت: نظر به هتاکی یکی از مسافران به مردم استان مازندران و جریحه دار شدن احساسات و غیرت عموم مردم مراتب با دستور قضایی صادره توسط دادستان مرکز استان مازندران به عوامل انتظامی، متهم کمتر از ۲۴ ساعت در شناسایی و دستگیر و درحال انجام تحقیقات مقدماتی میباشد.

در این اطلاعیه آمده است :  از شهروندان عزیز تقاضا داریم با توجه به ورود قاطع مراجع قضایی وانتظامی ضمن حفظ وحدت وهمبستگی با جلوگیری از واکنش‌های مخلّ نظم عمومی خدمتگزاران خویش را در مراجع قانونی یاری فرمایند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی